Toon posts:

DVD+R DL arita: failed to write sectors Reason: Write Error

Pagina: 1
Acties:

• kaasaanfiets
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Topicstarter
Ik probeer een serie op DVD te branden met het programma ImgBurn.

Het zijn iso mdf bestanden met een kleine mds?(paar kb) file erbij, de wite speed staat op AWS (max) volgensmij pakt hij dan de max speed wat je diskje aan kan is dit geval dus 4 of 8 speed (?).

De eerste 2 gingen gewoon goed maar de 3e heb ik nu 2x geprobeert en blijft op hetzelfde moment hangen.

Ligt dit aan het bestand, aan de schijfjes of moet ik een ander brandprogramma gebruiken?

Voordat ik deze disks(ARITA) kocht had ik al een beetje rondgekeken naar everavingen en iedereen zweert bij verbatim. maar die waren ook 2.5 keer zo duur dus ik wou het met deze proberen.

Dit is een screenshotje van de foutmelding:

• KeDeShCh
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2013
Arita staat gelijk aan problemen zoeken. Je kan inderdaad beter een ander merk nemen, zoals Verbatim. In dit geval kan ik zeggen dat goedkoop duurkoop is. Zelf heb ik me nog nooit gewaagd aan Arita, aangezien de meningen daarover nogal duidelijk waren. Sony schijven zijn ook goed en als je het budget wil houden, kan je kijken naar Platinum. Daarnaast heb ik ook vaak gelezen dat dual layers problemen geven, daarom split ik dvd's altijd, kost je dan wel 2 schijfjes, maar het werkt gegarandeerd en je hebt het voordeel dat ongeveer halverwege de film er een (verplichte) pauze is, altijd handig als je nog een zak chips wilt pakken of naar de wc moet. :P

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee