RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Verwijderd
De beide links laten geheel aangepaste desktops zien, dat ga je niet redden met enkel een .theme of een .msstyles file.
Je moet de explorer.exe overschrijven, de start-orb veranderen, software installeren voor die info balken. De eerste link lijkt me RainMeter.
Ik zie een soort van ObjectDock/RocketDock in de tweede link, ook dat zal je apart moeten installeren.
Zou dus handig zijn als je wat gaat lezen over desktop tweaken.
Je moet de explorer.exe overschrijven, de start-orb veranderen, software installeren voor die info balken. De eerste link lijkt me RainMeter.
Ik zie een soort van ObjectDock/RocketDock in de tweede link, ook dat zal je apart moeten installeren.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2010 19:09 ]
Tja, dat was zo'n beetje mijn gedachte ook.Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 19:08:
De beide links laten geheel aangepaste desktops zien, dat ga je niet redden met enkel een .theme of een .msstyles file.