• BiggyB
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 11:36
Ik kan met PES 2011, legale hardcopy versie, niet online. Ik krijg de melding dat ik alleen 1vs1 kan spelen omdat mijn netwerkinstellingen de andere spelmodi niet ondersteunt. Krijg als tip om of m'n hardware direct op internet aan te sluiten of de poorten te forwarden.
Nou staan die poorten nergens genoemd, maar heb ik de porten van PES2010 (waarmee ik wel online) kwam gekopieerd.

Ik heb nu de volgende poortconfig:

Protocol Port Range Translate To ... Trigger Protocol Trigger Port

TCP 5223 - 5223 5223 - 5223 TCP 5223

UDP 5223 - 5223 5223 - 5223 UDP 5223

UDP 3658 - 3658 3658 - 3658 UDP 3658

UDP 3478 - 3478 3478 - 3478 UDP 3478

UDP 3479 - 3479 3479 - 3479 UDP 3479

UDP 5739 - 5739 5739 - 5739 UDP 5739

Ik heb eenThomson Gateway TG789vn en KPN internet.
Windows 7 32 bits

Met andere spellen zoals PES2010 en StarcraftII ervaar ik geen problemen.

Ik heb via het officiele portcheck programma van pes http://www.konami.jp/we/o...011/index.php?tg=nl&pf=pc getest of alles werkt en dan zijn dit de resultaten:

[Controleresultaten] U wordt aangeraden een configuratie te gebruiken die met "O" wordt aangeduid.
Modus voor automatische configuratie: [O] U kunt het spel spelen, maar sommige functies zijn mogelijk niet beschikbaar.
Modus voor handmatige configuratie: [O] U kunt het spel spelen, maar sommige functies zijn mogelijk niet beschikbaar.
* Het inschakelen van de UPnP-voorziening van de router levert mogelijk betere resultaten op.
* Het aanpassen van de instellingen voor het doorsturen van poorten (port forwarding) op de router levert mogelijk betere resultaten op.
* Het aanpassen van de firewallinstellingen levert mogelijk betere resultaten op.
* Het bijwerken van de firmware van de router of modem levert mogelijk betere resultaten op.
* Door uw firewallprogramma kunnen de prestaties bij het spelen van het spel verschillen.

Mijn Firewall (windows standaard staat op accepteren van PES2011)
M'n router heeft de nieuwste firmware.

Iemand een tip?

• Barley
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 13-09-2012
Ik heb hetzelfde probleem, heb al die poorten open gedaan. Met pes10 heb ik ook poorten open moeten doen, ging zonder problemen. Maar met pes11 wil het gewoon niet lukken, en niemand lijkt een fix te hebben voor PC...

Ik heb trouwens ook dezelfde router!

[Voor 8% gewijzigd door Barley op 09-10-2010 18:14]

• BiggyB
hmmm...miischien ligt t daar dan aan :s

Echt klote...support vanuit konami is ook matig, op www.konami-europe.com staat 2011 er nog niet eens tussen!

Zijn er mensen die met een router wel pes2011 volledig online kunnen spelen?

• BiggyB
Ik denk dat het probleem aan de router ligt. Heb net geprobeerd op m'n nieuwe UPC abo (met dus een nieuwe router) en daar werkt het wel, zonde portforwarding oid.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee