Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:19
Sinds gister heb ik een ben sim only voor mijn iphone 3G met ios 4.1. Nu krijg ik als ik wil internetten steeds de melding dat ik geen abonnement heb. Dit heb ik natuurlijk wel.
Na een hoop gegoogle kwam ik erachter dat niet de juiste APN is ingesteld. Ik zie echter dit hele menu niet in de netwerkinstellingen. Dit komt naar mijn idee, omdat de iphone de ben sim als een t-mobile sim ziet. Als ik een kpn sim erin doe zie ik wel de netwerkinstellingen waar ik een APN kan instellen.
Via google kwam ik er ook achter dat er een website bestaat waar eigen carrier settings zijn te maken. Helaas heb ik nu geen internet. Ik heb namelijk ook geen wifi, omdat die enkele maanden geleden kapot is gegaan op mijn iphone.
Zijn er dus nog andere mogelijkheden om de carrier settings van ben op mijn iphone te krijgen zonder internet op mijn iphone te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ja, via de iPhone Configuration Utility kun je een profiel inladen of maken en deze vervolgens direct op een aangesloten iPhone installeren.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:19
Bedankt! Ik wist helemaal niet dat die utility bestond. Nu goed werkend.