Toon posts:

Officejet 8500 serie productcode

Pagina: 1
Acties:

• Nelisj
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 13:44
Ik ben in middels aan het zoeken naar een nieuwe printer/all in one.

Nu lijkt de keuze in middels gevallen op een printer van HP uit de 8500 serie.

Heb allen een vraag over de productcode waar ik niet achter kan komen.

Je hebt bijvoorbeeld een CM755A#BEL en een CM755A#BEK. Waar ik dus niet achter kan komen is niet wat het verschil is tussen een BEL en een BEK versie. Enige verschil is in prijs allen wat dan in hardware of bijgeleverde producten.

Ben al aan het zoeken geweest op de HP site maar daar kom ik het niet tegen wat het verschil is. Ook google heeft nog geen uitkomt geboden.

Heeft iemande en idee wt het verschil is tussen een BEL en een BEK versie?

• Fish
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Het is een optie van een regio waar je kan wonen afhankelijk van de optie heb je een ander power-cord of andere taal manual.

functioneel zijn ze exact hetzelfde

[Voor 13% gewijzigd door Fish op 09-10-2010 14:33]

Iperf

• Nelisj
Okee dat is enigsinds duidelijk.

Alleen als ik kijk bij een winkel als MaxIct die heeft beide versies staan. Welke zou ik dan moeten hebben?

De goedkoopste als het zo weinig uit maakt?

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Nelisj schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 14:42:
Okee dat is enigsinds duidelijk.

Alleen als ik kijk bij een winkel als MaxIct die heeft beide versies staan. Welke zou ik dan moeten hebben?

De goedkoopste als het zo weinig uit maakt?
Ik weet niet exact welk kabeltje bij welke optie zit (niet bij deze teminste) als je het mij vraagt zou het geeneens in prijs moeten verschillen. wellicht hebben ze een falisementpartijtje op kunnen kopen ergens
en het hangt natuurlijk af van waar je woont ;)

maar heb je de vergelijkfunctie op de site al geprobeert :?
ik ga geen account aanmaken om het te proberen

(je hebt er ook een zonder optie btw)

Iperf

• Nelisj
Heb inderdaad de vergelijkings functie gebruikt en daar zie ik dus geen verschil tussen. Niet allen op hun site maar ook meerder site om de verschillen te vinden en dus niet gevonden.

Als het echt alleen maar om een kabeltje en de handleiding gaat is het inderdaad wel een beetje vreemd dat er prijs verschil tussen zit.

Nu ben ik allen even nieuwschierig hoe je aan die informatie komt? Ik heb het namelijk nergens kunnen vinden.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Nelisj schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 15:05:
Heb inderdaad de vergelijkings functie gebruikt en daar zie ik dus geen verschil tussen. Niet allen op hun site maar ook meerder site om de verschillen te vinden en dus niet gevonden.

Als het echt alleen maar om een kabeltje en de handleiding gaat is het inderdaad wel een beetje vreemd dat er prijs verschil tussen zit.

Nu ben ik allen even nieuwschierig hoe je aan die informatie komt? Ik heb het namelijk nergens kunnen vinden.
Èrvaring, die #xxx is zover ik weet alleen de regio. wellicht dat er uitzonderingen zijn, maar ik kan ze zo even niet bedenken

Iperf

• supermario888
  • Registratie: december 2001
  • Nu online
Ik had dezelfde vraag ook toen ik de hp officjet Pro 8500 Wireless wou kopen. Ik had toen die vraag naar afuture gemailed.
Als antwoord kreeg ik van ze dat de printers hetzelfde zijn alleen geven de leveranciers andere SKU door naar afuture. Toen hebben ze aangeraden om de goedkoopste printer te bestellen aangezien hetzelfde zijn.
Bij mij ging het om de SKU CB023A#BEL en CB023A#BEK

• Nelisj
Okee duidelijk verhaal.

Inmiddels ben ik ook naar die aan het kijken en daar kom ik inderdaad hetzelfde tegen. Denk dat ik dus ook gewoon ga kiezen voor de goedkoopste. We zijn tenslotte hollanders :P
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee