Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372211

Topicstarter
ik liet me computer de hele avond aanstaan en toen ik wakker werd en de beeldscherm aan deed was magic color demo aan en kan het niet weg halen elke keer als ik naar menu ga heb ik maar 1 seconde voordat het verdwijnt door magic color demo die over me scherm beweegt :S(bedoel de tekst niet de kleuren)
weet er iemand wat ik moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-07 21:04
Heb je al geprobeerd de stekker uit het stopcontact te trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarrelegel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-06 18:26
Misschien eerst maar de aan/uit knop, of de reset knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb niet de stekker eruit getrokken ik gebruik zo een ding waar meerdere stekkers in kan daarna drukte ik de knop uit voor hoe lang moet ik hem dan uitlaten of moet ik echt de stekker eruit doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:25

job

Even googlelen is het eerste wat je kan doen. Ik kom hier tientallen sites tegen met suggesties om de magic color demo uit te schakelen.
Zelfs een uitleg van samsung zelf (tenminste neem aan dat je een samsung scherm hebt, je bent niet zo schuitig met informatie).

[ Voor 32% gewijzigd door job op 09-10-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja ik heb ook zitten googlen maar die uitleg van samsung zelf(kheb een samsung scherm) werkt niet voor mij want als ik menu indruk verdwijnt het weer in 1 seconde en bij magic color kan ik niet eens enter drukken als ik het snel probeer en bij de andere menu's wel voordat het verdwijnt:S

o en kheb de stekker eruit gehaald werkte ook niet :S

de probleem is dat magic color demo aanstaat en menu kan ik niet gebruiken want dat verdwijnt steeds als de tekst van magic color demo beweegt ik zie staan magic color demo en daaronder in 2 hokjes magic color on en magic color off maar kan het niet klikken of de menu gebruiken om daar te komen :S want die verdwijnt steeds
is er een manier om het uit te zetten zonder menu te gebruiken?

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 372211 op 09-10-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:25

job

Oke als de onofficiele manier niet werkt zijn er ook andere oplossingen.
Je bent echt de eerste niet met dit probleem. Met google kom je ze gewoon tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:26

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Taakbeheer: proces killen. En de demo deinstalleren.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Pagina: 1