Toon posts:

4.0.2 jailbreaken of downgraden howto?

Pagina: 1
Acties:

• hoyvoy
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 17-08 18:54
Ik heb per ongeluk geupgraded naar softwareversie 4.0.2 waar jailbreaken (nog) niet mogelijk is (heb ik gehoord).
Ik wilde al downgraden naar 4.0 maar nu wordt mijn zin daarin nog groter.
Als ik de software van welke site of forum dan ook heb gedownload dan zegt itunes dat hij niet compatibal is enz. Nu zijn mijn vragen:
Hoe downgrade ik mijn itoch modelnummer MC?
En zijn er verder manieren om 4.0.2 te jailbreaken?

Hier op tweakers.net zijn er genoeg topics over jailbreaken maar daar kan ik nergens iets vinden wat lukt. Ik heb google al doorgezocht en op iphoneclub vind ik ook niets. Kortom het hele internet doorgezocht en niks werkt!
Wat moet ik doen?

• ErgoStijn
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 15:38
Dit kwam ik tegen op google, had je zelf ook kunnen vinden. Eigen inzet mag ook wel een beetje;)

• Gerwinner
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 07-12-2015

Gerwinner

Hugging earbuds.

YouTube: Downgrade iPhone & iPod Touch 4.1 and 4.0.2 Firmware

Dit werkte gister voor mij, maar wel je shsh blobs saven!

• hoyvoy
Sorry stijnovinchi maar http://www.redmondpie.com...t-shsh-blobs-saved-guide/ had ik al gebruikt en daar zegt itunes dat de firmware, vanwaar ik het ook download, niet compatibal is. En bij http://www.redmondpie.com...ith-redsn0w-how-to-guide/ staat duidelijk: " ipod touch 2g (non mc-model)" en Gerwinner, ik ben het nu aan het proberen! Hopelijk werkt het.

[Voor 10% gewijzigd door hoyvoy op 09-10-2010 10:58]

• hoyvoy
Nee, niet gelukt. weer die stomme itunes: "de Ipod kan niet worden herstelt omdat het firmwarebestand niet compatibal is"
Waarom lukt het in het filmpje wel en bij mij niet. :'(

• Gerwinner
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 07-12-2015

Gerwinner

Hugging earbuds.

Vreemd ik heb ook een iPod Touch mc-model en bij mij lukte het.
Heb je je shsh blobs gesaved?

[Voor 3% gewijzigd door Gerwinner op 09-10-2010 11:31]

• hoyvoy
Ja, maar toch krijg ik steeds die stomme fuitmelding. Dan ga ik maar nog een hele middag achter de PC rommelen of misschien moet ik dan maar gewoon wachten totdat er een jailbreak voor 4.0.2 uitkomt voor modelnummer MC. :'(

[Voor 17% gewijzigd door hoyvoy op 09-10-2010 12:29]

• ev1ltje
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 30-04-2018

ev1ltje

euh.. proper?

Als je nog eventjes wacht tot maandag, en je zorgt ervoor dat je 4.1 hebt staan, dan zul je eenvoudig kunnen jailbreaken met Geohot's Limera1n. Zijn release komt er dus zoals gezegd maandag aan, en zal ook jouw toestel kunnen jailbreaken, als hij tenminste fw 4.1 draait, maar dat is niet moeilijk he ;)

Eventjes geduld dus nog :)

[Voor 4% gewijzigd door ev1ltje op 09-10-2010 12:33]

Specsels ♦♦♦ 5D Mark II + wat mooi glaswerk en lichtjes

• hoyvoy
Ok bedankt ev1ltje dan zal ik dat maar doen.

[Voor 76% gewijzigd door hoyvoy op 09-10-2010 15:20]

• hoyvoy
Nou, net gelezen op iphoneclub dat limera1n de ipod touch 2g NIET ondersteund, weer terug bij af. Dat betekend denk ik (aangezien er verder nog geen jailbreak-methode voor 4.1 is) dat ik weer verder moet met de downgrade. Maar ik denk dat ik nu weet wat er mis ging: na het downloaden van de ipod software, heb ik het .zip bestand uitgepakt en al die bestanden veranderd in .ipsw maar op alle sites stond dat ik dat met het .zip moest doen maar als ik dat doe, dan blijft het een zip en ziet itunes hem niet. Misschien is dit het probleem. :?

• kronolith
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 20:33

kronolith

[EDIT]

hoyvoy schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 18:41:
Nou, net gelezen op iphoneclub dat limera1n de ipod touch 2g NIET ondersteund, weer terug bij af. Dat betekend denk ik (aangezien er verder nog geen jailbreak-methode voor 4.1 is) dat ik weer verder moet met de downgrade. Maar ik denk dat ik nu weet wat er mis ging: na het downloaden van de ipod software, heb ik het .zip bestand uitgepakt en al die bestanden veranderd in .ipsw maar op alle sites stond dat ik dat met het .zip moest doen maar als ik dat doe, dan blijft het een zip en ziet itunes hem niet. Misschien is dit het probleem. :?
Als je nou eerst eens verder kijkt...

Op limera1n.com staat heel duidelijk: iPod Touch 2G support coming soon.

• Jack
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 13:01

Jack

MHz Matters

Met redsn0w 0.9.5b5-5 kan je firmware 4.0.2 jailbreaken, geen probleem.

[Specs]

• hoyvoy
Ja sorry je hebt gelijk, 8)7 dat wordt dus nog even wachten.

• Jack
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 13:01

Jack

MHz Matters

wachten waarop?

[Specs]

• hoyvoy
succes! Update Greenposi0n geweest en de ipod is gejailbreakt. Dit topic kan op slot.

• sabir96
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 19-08-2013

sabir96

Android Fanboy

lucky you, als ik probeer te jailvreaken met Greenpois0n krijg ik steeds mijn iPod niet in DFU mode

De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.

• hoyvoy
Had ik eerst ook, maar het bleek dat ik de knoppen niet lang genoeg ingedrukt hield. |:( 8)7
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee