[WIN7] Niet uit slaapstand/opstartproblemen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-04 11:35
Mijn pc wil geregeld niet meer uit de slaapstand ontwaken. Ik kan de pc dan ook niet meer normaal herstarten. Stekker eruit en weer erin en dan opstarten helpt uiteindelijk meestal wel. Een clean install heeft niet geholpen. Schijfcontrole rapporteert geen problemen. Soms krijg ik de volgende foutmelding:

Windows opstartbeheer
Uw computer kan niet uit sluimerstand komen
status 0xc0000411
Informatie: er is een onherstelbare fout opgetreden tijdens het verwerken van herstelgegevens
Bestand: hiberfil.sys

Het probleem lijkt zich nu uit te breiden, want nu start de pc ook vanuit uit-stand vaak niet op. Hij zoekt eerst op het cd-rom station en blijft dan hangen en doet niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ga je harddisk en kabels maar eens controleren dan :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-04 11:35
Hoe kan ik de harddisk controleren anders dan met schijfcontrole? En met de kabels lijkt niks mis.

[ Voor 21% gewijzigd door iexip66 op 09-10-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Lijkt ja. Maar je hebt het dus niet gecontroleerd.
Leg mij dan maar eens uit waarom ineens je harddisk vanaf de BIOS niet eens meer gezien wordt.
Je hebt dit probleem al vóórdat Windows uberhaupt iets kan doen, dus moet je het in de hardware gaan zoeken.
En daar hebben we de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter voor :)

[ Voor 41% gewijzigd door alt-92 op 09-10-2010 11:15 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device