• Speeddragon
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 25-09 09:06
Via V&A een simlock vrije iPhone 3g gekocht, netjes afgehandeld en hij kwam 2 dagen later binnen!

Alles deed het en de vorige eigenaar had hem nog even gerestored voor mij (tot voor het heractiveren in itunes, dus dat moest ik zelf nog doen).

Echter ik moest hiervoor een simkaart in de iphone doen, heb 2 oude hi kaartjes gebruikt (ouder dan 4 jaar) 1 KPN UMTS sim kaart, en een Vodafone kaart. Maar elke keer zei hij: Geen simkaart in toestel. (dus niet eens van niet ondersteund ofzo). Een dfu restore lukte hier ook niet want kreeg steeds de foutmelding 23.

Dus ik heb de iPhone teruggestuurd naar de verkoper (zat nog garantie enzo op dus dat komt wel goed) echter hij probeert 1 t-mobile sim kaart en het werkt gelijk weer. Hij gaat ook nog de hi kaart van zijn pa proberen (die werkte hiervoor ook volgens hem)

zou het kunnen zijn omdat hij de restore niet goed heeft afgemaakt ofzo, of is eigenlijk toch wat meer aan de hand? Hij komt hem zondag vanuit nijmegen brengen, maar als de kans eigenlijk 100 procent is dat hij het toch weer niet doet... Heb ook geen zin om 1.5 maanden te wachten op een andere via zijn verzekering eerlijk gezegd, bedoel heb er een gekocht omdat die gewoon moet werken.

wat zou dit kunnen zijn?

Heel veel lurken, heel weinig posten..

• lasharor
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 25-09 19:28

lasharor

7 december 2004

Waarschijnlijk gewoon een toestel met voorheen een softwarematige unlock die nu door die restore niet meer werkt?

• Zr40
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online

Zr40

heeft native IPv6

Toen ik mijn 3G nog had, merkte ik dat als hij al aan staat, hij soms wel en soms niet opmerkte dat ik de simkaart eruit haalde of erin stopte. Na een normale reboot herkende hij hem wel altijd.

Ik zie in je verhaal niet of je de simkaart erin gestopt hebt terwijl hij aan of uit stond en of je erna gereboot hebt. In principe hoeft hij niet uit en niet gereboot te worden om de simkaart te verwisselen, maar als hij niet merkt dat de kaart verandert dan helpt rebooten altijd.

Rebooten doe je door de sleepknop 5 seconden in te drukken, en dan de 'slide to power off' slider te gebruiken. Wanneer hij uit staat zet je hem weer aan.

10x270 Wp zuid (PVoutput) | CityStrides | Smashrun

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee