win 7 start op met onbekend gebruikersaccount?

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superlion
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-07 21:22
Ik heb gisteren win 7 opnieuw geinstalleerd, ik wilde een paar gebuikers acc bij maken maar er stond al een account van iemand in (waarom en hoe dat kan dat doet er niet toe, lol)
toen heb ik 2 nieuwe accounts gemaakt - beide administrator - en daarna het andere account dat er eerst stond verwijderd incl. bestanden verwijdert (gast account is en was uitgeschakeld)

na opnieuw opstarten krijg ik te zien: accountsnaam: gebruiker en wachtwoord onjuist
dan kun je andere gebruiker kiezen maar je krijgt niet de 2 accounts te zien die ik gemaakt hebt, je moet de naam intypen en mijn ww, daarna start win 7 op

ik heb al in systeemeigenschappen -> gebruikersprofielen gekeken en daar staan 3 namen in, de 2 die ik aangemaakt heb en daaronder "Standaardprofiel" Deze kan ik niet wijzigen of verwijderen, alleen "Kopieren naar ..." kan ik kiezen maar daar heb ik weinig aan

hoe krijg ik dat account weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-07 12:49

DeTeraarist

#Boots2Asses

Andere ISO downloaden...

en een bonus hint: automatisch inloggen uitzetten.

[ Voor 52% gewijzigd door DeTeraarist op 09-10-2010 08:19 ]

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

superlion schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 21:08:
Ik heb gisteren win 7 opnieuw geinstalleerd, ik wilde een paar gebuikers acc bij maken maar er stond al een account van iemand in (waarom en hoe dat kan dat doet er niet toe, lol)
Ik kan dat wel raden, hoor.
Gewoon geen warez-editie gebruiken, dan kan je alles instellen zoals jij wil.

Maar aangezien we niet helpen bij warez (zie Het algemeen beleid ) gaat dit verhaal niet veel verder.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.