Toon posts:

Windows Explorer geeft Error

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• daantjer94
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 23-09 19:16

daantjer94

Lvl 26 Human Designer

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik zit met een klein probleempje, iedere keer als ik een programma vanuit het startmenu probeer te openen en ook sommigen vanuit het bureaublad krijg ik een foutmelding dat windows explorer niet meer werkt.
Wat voor OS heb ik?: Windows 7 home premium (32-bits)
Dit is een volledig legitieme versie en dus geen van het internet geplukte rotzooi.
Wanneer het probleem is ontstaan: 3 dagen geleden probeerde ik Windows Live Messenger te openen vanuit het startmenu en kreeg ik deze foutmelding. Ook als ik inlog krijg ik een foutmelding van Daemon Tools Lite dat minimaal Windoos2000 vereist is voor het functioneren van dit programma (kan dit met elkaar te maken hebben???)
Wat ik al heb geprobeerd: Ik heb registerfouten op proberen te sporen dmv ccleaner, ik heb Combofix laten draaien, wat geen gevolgen had en met shellexeview ook nog mijn best proberen te doen.

alstublief help mij

Edit: ook ben ik al wezen googelen, zonder gevolgen

Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.

• daantjer94

daantjer94

Lvl 26 Human Designer

Topicstarter
Afgehandeld, slotje alstublieft

• P-Storm
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 12:30
Kun je aangeven voor de mensen die dit probleem in de toekomst hebben, wat je gedaan hebt om het op te lossen?

• daantjer94

daantjer94

Lvl 26 Human Designer

Topicstarter
Probleempje terug, weer error, nu krijg ik wel een volledige foutmelding:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: Explorer.EXE
Versie van toepassing: 6.1.7600.20563
Tijdstempel van toepassing: 4aeba51d
Naam van foutmodule: ntdll.dll
Versie van foutmodule: 6.1.7600.16559
Tijdstempel van foutmodule: 4ba9b21e
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 000789eb
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: a7aa
Aanvullende informatie 2: a7aa91f17ea749d42a4de3b390fa5b3d
Aanvullende informatie 3: a7aa
Aanvullende informatie 4: a7aa91f17ea749d42a4de3b390fa5b3d

Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/f...inkid=104288&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

• TheVMaster
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 19:55
Ik ben wel benieuwd wat de oplossing nu was aangezien je nog geen 3 kwartier na je TS ineens met de melding komt dat het topic wel gesloten kan worden.

Zou je de moeite willen nemen om ons te verblijden met de oplossing die jou problemen heeft verholpen :+

• daantjer94

daantjer94

Lvl 26 Human Designer

Topicstarter
ik ben druk bezig, maar ik heb geen flauw idee hoe ik van deze irri foutmelding af kom

• daantjer94

daantjer94

Lvl 26 Human Designer

Topicstarter
Ik heb CCleaner laten zoeken naar registerfouten en hij vond er een paar, zijn gerepareerd, maar heeft nog geen effect

[Voor 55% gewijzigd door daantjer94 op 08-10-2010 23:18]

• daantjer94

daantjer94

Lvl 26 Human Designer

Topicstarter
Het is me gelukt, ik heb een systeemherstel gedaan voordat windows update kwam met een Explorer.exe update, deze voer ik ook niet uit, er van uitgaande dat dit de fout was, tot nu toe heb ik ook nog geen fouten met programma's die tot op heden conflicten gaven

Edit: ik zit nu wel met ween probleempje Hitman Pro en AVG hebben Explorer.exe en Wininit.exe gemarkeerd als Trojans

[Voor 18% gewijzigd door daantjer94 op 09-10-2010 13:58]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee