Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelpm
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-10-2012
hallo iedereen,

Ik heb gisteren een iphone 4 aangeschaft. Deze is uit amerika en heeft een simlock van AT&T met bootrom: 01.59.00. Ik heb zelf een telfort sim only abbonoment en ik wil mijn iphone 4 unlocken (en dus jailbreaken). Ik heb zelf even wat research gedaan en zag dat de jailbraik van 4.1 zondag om 12.10 al uitkomt voor de iphone 4. Wat mijn vraag is, is dat ik graag mijn handtekening, blobs hoe het ook maar heet!? wil opslaan. Ik zou graag willen weten met welke versie Tiny Umbrella ik dit moet doen en hoe ik dit moet doen. Ik heb deze proces al eerder gedaan met mijn oude iphone 3gs met cydia, doormiddel van "make my live easier" te drukken. Hiena zou ik dus mijn iphone willen jailbreaken en unlocken. En nog de laatse vraag, waarom zou ik mijn handtekening willen opslaan, is het omdat ik dan later, als ik wil updaten, geen unlock meer kan uitvoeren?

Graag een antwoord..

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Altijd de meest recente Umbrella gebruiken. Die blobs heb je nodig om later eventueel terug te kunnen naar een oudere versie. Als je dat om welke reden dan ook wilt (bijvoorbeeld omdat de nieuwste versie niet jailbreakbaar is.)

[ Voor 79% gewijzigd door CyBeR op 08-10-2010 15:56 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelpm
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-10-2012
CyBeR schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:55:
Altijd de meest recente Umbrella gebruiken. Die blobs heb je nodig om later eventueel terug te kunnen naar een oudere versie. Als je dat om welke reden dan ook wilt (bijvoorbeeld omdat de nieuwste versie niet jailbreakbaar is.)
Welke tiny umbrella zou ik dan moeten gebruiken? Is dat versie 4.1.4. en kan jij mij een URL geven van hoe ik dit moet uitvoeren?