Toon posts:

wireless kaartje vervangen [XP]

Pagina: 1
Acties:

• eddioot
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 08-02-2012
Ik heb hier een laptop waarvan het wireless kaartje verouderd was dus die heb ik vervangen.
Het gaat om een Medion MD40100 met windows XP home edition.

Ik heb ook gelijk een verse windows installatie op deze pc gezet.

Het wireless kaartje wat ik erin heb gedaan komt uit een HP Compaq nx9105 en heeft het hardware id: 14E4&DEV_4320

Ik heb de goede drivers voor het kaartje geïnstalleerd, maar hij wil geen draadloze netwerken vinden.
Als ik zoek naar draadloze netwerken geeft hij aan 'er zijn geen draadloze netwerken binnen bereik gevonden'.
In de taakbalk staat een rood kruis door het icoontje.

De 2 kabeltjes op de netwerkkaart heb ik net zo aangesloten als ze zaten op het andere kaartje.

Iemand een idee wat ik verkeerd doe? 8)7

• Rupie
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 15:12
Er staan geen uitroeptekens et cetera in het apparaatbeheer? Wat gebeurd er als je het netwerk handmatig toevoegd?

Desktop | Server | Laptop

• eddioot
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 08-02-2012
Nee in apparaatbeheer wordt alles aangegeven zoals het hoort.
Handmatig het netwerk invoeren, levert ook geen verbinding op.

• Rieverst
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14-07 09:24
Staat de radio wel ingeschakeld? Broadcomdrivers goed?

[Voor 25% gewijzigd door Rieverst op 08-10-2010 16:12]

• Nielson
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 16:07
Ik heb ook gelijk een verse windows installatie op deze pc gezet.
Ook al SP3 en laatste updates geinstalleerd? Welke utility gebruik je, die bij de drivers meegevelerd wordt of Windows' eigen Wireless Zero Configuration?

• Harrie
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22:35

Harrie

NederVlaming

Heb je de (goed) antenne aangesloten op het kaartje?

edit: wacht.. volgende keer moet ik de TS eerst helemaal lezen....

[Voor 40% gewijzigd door Harrie op 08-10-2010 17:01]

F1TV 20% korting hier

• P13w13
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 20-01-2011
Druk is op het knopje om de draadloze kaart aan en uit te zetten.
Dacht dat ie bij dit model standaard uit staat.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee