Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkMatter
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Beste tweakers,

Ik heb een corsair h50 cpu koeler die ik gedemonteerd heb van een am3 socket. Nu wil ik hem graag hergebruiken op een 1366 socket. Het enige probleem is dat ik de dubbelzijdige plakkers om de backplate vast te plakken aan de achterkant van het moederboard heb moeten vernielen.

Nu heb ik bij de doe het zelf zaak wat dubbelzijdig tape gehaald wat daar heel veel op lijkt. Gewoon van het merk Tesa. Kan ik dit zonder problemen gebruiken? De plakkers die Corsair meeleverde zijn van 3M (ook gewoon verkrijgbaar bij de doe het zelf zaak).

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-06 17:40
dat is geen enkel probleem

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369638

Dat moet geen probleem zijn. Heb m zelf geinstalleerd zonder dubbelzijdig tape, is ook geen probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-06 17:40
voordeel van die tape is wel dat je de koeler kan verwijderen en dat de backplate gewoon op z'n plek blijft zitten en dat je dus niet weer helemaal opnieuw de mobo uit je kast moet halen :) heel veel ervaring mee, met het plaatsen van een h70 gister, wat een ramp!, pc boot nog steeds niet en het rad past niet lekker in mijn antec 1200 :P vanavond weer helemaal uitelkaar gaan halen en opnieuw builden! jippie :(

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369638

Heb een uitsparing in MoBo-tray tpv CPU, dus daar gelukkig geen last van. Installatie was fluitje van een cent.