Toon posts:

Advies: Fujitsu Siemens Adapter vervangen

Pagina: 1
Acties:

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:17
Hallo,

Mijn Fujitsu-Siemens Adapter voor de Fujitsu Siemens Amilo is stuk. Het kabeltje van de adapter naar de laptop is doorgebrand (was al een keer gerepareerd), helaas betreft dit het vaste gedeelte van de adapter naar de laptop, dus kan niet alleen het kabeltje vervangen.

Mijn vraag is nu wat kan ik het beste doen, een nieuwe adapter kopen (originele) of een replica en zo ja waar kan ik deze replica dan het best bestellen zodat deze ook zeker betrouwbaar is.

Alvast bedankt! :)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Rupie
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 15:12
Met laders ben ik persoonlijk altijd fan van een originele, maar dat is natuurlijk afhankelijk van de kosten. Anders in ieder geval goed opletten met de output van de replica. Wellicht even bellen met Fujitsu Siemens om te bekijken wat een adapter moet kosten? Ik heb recent van Toshiba zonder kosten een vervangende adapter ontvangen.

Desktop | Server | Laptop

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:17
Topic kan gesloten worden. Heb een adapter besteld via Viadennis, daar kon ik goedkoop (20 euro goedkoper dan origineel) een Nederlandse adapter aanschaffen met een jaar topgarantie. Morgen is de adapter binnen als het goed is voor 34 euro's (inclusief verzendkosten).

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee