Toon posts:

Kardinaliteit in Visio

Pagina: 1
Acties:

• graphX
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 27-01-2015
Ha heren,

Ik heb een database model gemaakt in Visio, nu wil ik alleen in de verbindingslijnen weergeven welke kardinaliteit deze relatie heeft. Dus een Nul of hoger, Een of hoger, Nul of een enz, maar als ik deze aanpas in Visio heeft deze geen invloed op mijn verbindingslijnen.

Is dit op 1 of andere manier makkelijk in te stellen?

Alvast bedankt :)

• DexterDee
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 20:56

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Moest je dat in Visio niet instellen in de properties van de verbindingslijn zelf?

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• graphX
Hij reageert niet als ik de lijn opmaak aanpas, alleen de kleur wil hij aanpassen.

• prologic
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 02-09 17:12
je kunt toch gewoon een apart tekstvakje hiervoor gebruiken die je bij je entiteit plaatst?

• SyphOn
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17-09 23:08
Wijs Opties aan in het menu Database en klik op Document.
Schakel op het tabblad Relaties de informatie in die u in het diagram wilt weergeven.

Vink 'Kardinaliteit' aan :)

• graphX
Mooi

• graphX
prologic schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:25:
je kunt toch gewoon een apart tekstvakje hiervoor gebruiken die je bij je entiteit plaatst?
jaaaaaaaa
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee