Toon posts:

asus 1215n wil niet in 1920 screen mode

Pagina: 1
Acties:

• pwr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 10-10-2010
LS,

net een asus1215n gekocht met windows7 zit een nvidia ion2 met intel gma350 grafics processor in.
Dehel set met de d520 chipset zo een betere performance moeten leveren dan mijn oude Asus 1000h met xp
niet dus Hij doet het goed maar niet echt sneller en ik krijg hem met een extern scherm niet niet in een hogere Resolutie van 1680x 1050.

dat laatstse is echt vervelend want ik draaide altijd 1920 x 1200 met het xp bakkie

suggesties voor een driver/ oplossing ik kom er nm niet uit.

htnx
pwr

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:18

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Klinkt echt gewoon als een driverprobleem, drivers geupdate?

http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=HrglRhH8D60Rmlv3

"Downloads" -> "Windows 7" -> "VGA" -> "Intel"

2e download kiezen (Groene global)

[Voor 27% gewijzigd door D4NG3R op 08-10-2010 08:56]

• pwr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 10-10-2010
hoi D4NG3R .NL

thnx voor de respons
die updates had ik ook al bedacht maar
A: win7 vindt dit geen nieuwere drivers
B: de 1300 resolutie is weg en performance slecht...

grts
pwr

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee