Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu kwam ik tijdens het opruimen een echte Alcatel bf3 GSM tegen in de kast, een poging tot opstarten heeft ook na het opladen geen enkel effect.

Nu kan het natuurlijk dat de drie kleine AAA batterijen gewoon vergaan zijn dus nu zou ik ze graag bevrijden uit hun accu-pak om ze te vervangen voor drie nieuwe om deze oude telefoon weer aan de praat te krijgen, gewoon, omdat het kan ;)

Enfin zo ziet het pack er dus uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.noxelectronics.de/images/produkte/i10/1064681.jpg

Kan iemand mij wellicht uitleggen hoe ik deze vermoeide batterijen kan bevrijden zodat ook zij naar de gemeente gaan en ik ze kan vervangen voor jongere exemplaren?
Een knopje kan ik zo niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:17
Waarschijnlijk is het het gemakkelijkst om bij een boer een nieuw pak te kopen. De erin gebruikte cellen zijn vaak niet 1-2-3 te vervangen door de standaard AAA en AA type's vanwege een afwijkende maat. Let op NiCd of NiMH indien je het toch probeert, deze hebben een verschillende lader nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie, om nu daadwerkelijk geld aan dit toestel te spenderen gaat mij wat ver eigenlijk.
Nu las ik dat in ruil voor het inleveren voor het recycelen, GSM Retourplan een bedrag schenkt aan het World Food Programme dus misschien dat er iemand een gevulde buik van mijn oude toestel krijgt. :)