Toon posts:

Asus a8n-SLI deluxe upgrade

Pagina: 1
Acties:

• toon1975
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 29-05-2011
Ik wil mijn pc-tje wat gaan upgraden. Ik wil wat leuke spellen kunnen blijven spelen. Maar het moet me ook geen handen vol met geld gaan kosten, wie kan me van wat advies voorzien?

Ik heb nu een
ASUS a8n-SLI deluxe moederbord
AMD A 64 3500+
3gb Kingston
geforce 6600 videokaart

wat te doen"?
nieuw moederbord? extra videokaart? nieuwe processor? ??

groeten Toon

• _the_crow_
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 24-09 15:21

_the_crow_

Rare vogel

Ik zou er niet enorm veel geld in steken. Ik heb ook dat socket 939 moederbord en gelukkig heb ik nog voor weinig geld een X2 4200+ op de kop kunnen tikken. En daarnaast nog een ATi Radeon 3850. Maar als je echt de nieuwste spellen wilt spelen, zou ik toch kijken naar een socket AM3 of socket 1156 systeempje bijvoorbeeld. Zie ook de Best buy guides van de frontpage. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Reepje
  • Registratie: juni 2010
  • Niet online
Als je er een ander moederbord inzet, dan merk je natuurlijk helemaal niets.

Om spellen te kunnen blijven spelen heb je een betere processor en betere videokaart nodig. Die passen alleen op een andere moederbord. Dan heb je meteen (waarschijnlijk) een betere voeding nodig en waarschijnlijk ook ander geheugen.

Kortom, je bent toe aan een nieuw systeem.

• nedernakker
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 05-05-2020

nedernakker

Team HWI Pro OC

zonder indicatie vam de resolutie waar je op speelt is het lastig te zeggen..

al zou je 2e hands nog een S939 X2 op de kop tikken van 2,2/2,4 GHz en bijvoorbeeld een radeon 5770/geforce gtx 460 er in stoppen kun je nog wel even vooruit, maar of je het beter kunt spenderen aan een nieuw systeem is een afweging die je zelf moet maken. de gpu kun je nog meenemen, de cpu niet..

Hardware.info Overclock Team

• sroolvink
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 24-08 10:01
Ik heb zelf een premium versie met 2x 8800GT XXX Alpha Dog's in SLI. Met 3gb RAM en X2 3800+ op 2.4 ghz stable met artic Freezer Pro 64. Flight Simulator X loopt als een zonnetje op dit systeempje. Dus mijn tip koop 2x een 8800 GTX of een GTX 460 een X2 dan ben je voor ongeveer 125 euro klaar. En dan komt het nog goed mee.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee