Toon posts:

2e Modem telenet?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Llouizzz
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 09:53
Bij ons thuis hebben wij telenet internet. allemaal goed en wel, maar ik zit met een vraagje. Hier op kot hangt er een telenet modem die niet meer in gebruik is. Sluit ik daar een computer op aan, en ga naar een internet site, kom ik terecht op de self start pagina van Telenet. Dus de modem is nog actief. Op die site moest je je klantennummer opgeven voor verder te gaan. Ik heb wel een klantennummer, maar dat is van thuis. Zou het mogelijk zijn dat je op 2 plaatsen en dus met 2 modems op internet kan surfen met hetzelfde klantennummer/abonnement? zodat ik hier ook internet heb zoals thuis van telenet.

• Tomsworld
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Nee je gaat dat abbonement kunnen activeren, misschien op je klantennummer maar je gaat een 2e abbonement moeten afsluiten.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• ThaHandy
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 25-09 18:17

ThaHandy

Discovery Channel

lijkt mij van niet.

die startpagina heeft ziggo ook,

ga je de ene modem registreren, dan wordt de andere uit het systeem gegooid, en krijgt oude modem weer een registratie pagina :)

• Llouizzz
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 09:53
Sjance dat ik dit niet gedaan heb, anders kreeg ik wel enkele problemen... Ik ga het wel nog eens verder onderzoeken hoe dat allemaal in elkaar zit :-)

[Voor 54% gewijzigd door Llouizzz op 07-10-2010 22:50]

• Big Womly
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 11-07-2020

Big Womly

Live forever, or die trying

Telenet heeft niet de gewoonte hun rommel op te ruimen. De arrogantie te pretenderen dat de volgende bewoner ook wel van hun diensten gebruik zal maken? Pure troll
Ik heb me ook een appartement gekocht en had aan de vorige bewoonster gevraagd om alles af te sluiten vermits ik niet van plan ben iets van hun diensten te gebruiken. De dame heeft gebeld en Telenet heeft niet de moeite gedaan hun gerief te komen halen.
Achja,... dat zal wel in een donker hoekje zijn plaats vinden :+

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee