los tv-out kaartje

Pagina: 1
Acties:

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 10:31
ik heb ergens gelezen dat er lossen tv-out kaartjes bestaan.
zo ja, waar, hoe duur, en is dat wat?
ik heb namelijk de beschikkinkg over 80 gieg aan divx-jes, maar geen pieken om mijn v770 te upgraden :)

tia

specs

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Als ik jou was zou ik even een search-tje uitvoeren bij de wat grotere on-line pc zaken, zoals Mycom, Funprice en Norrod.
Die zullen ze vast wel hebben.

Suc6. 8-)

Good goan

Verwijderd

televieuwer van Trust f199,=;)

Heb dat dingetje nu zelf in gebruik en bevalt goed.
Je kunt hem ook aan je laptop hangen,spaart een hoop kabels.
Niks geen tv out meer.

Ik vind het een goede oplossing ;)

Verwijderd

Voor die gene die hier ook mee werken of willen werken,je moet wel je mhz die je hebt ingesteld bij je monitor terug zetten naar minimaal 75mhz,anders wordt je tv overstuurd.

Zou graag eens de ervaringen van anderen willen horen,
heb voor de aardigheid er een 4mb videokaartje aan gehangen,en toen een film(divx) afgespeeld,niks mis mee en breedbeeld ondersteunt.

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Zijn er nog meer mensen die met die Trust televiewer ervaring hebben. Ik ben gewoon erg benieuwd. Ik loop er zelf al een tijd over te twijfelen en ik hoor zulke wisselende verhalen. Van zeer tevreden tot zeer ontevreden. Just curious.

/edit typo

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 00:35 schreef KexDaFlex het volgende:
Zijn er nog meer mensen die met die Trust televiewer ervaring hebben. Ik ben gewoon erg benieuwd. Ik loop er zelf al een tijd over te twijfelen en ik hoor zulke wisselende verhalen. Van zeer tevreden tot zeer ontevreden. Just curious.

/edit typo
Luister ga hier echt niet Trust promoten,maar het werkt gewoon zo denderend goed.
Hang mijn laptob met 2 mb video eraan en hij speelt perfect divx.
Probeer het maar eens zelf,je zult zien,cool

Verwijderd

Jah die Televiewer (179 overigens) is erg makkelijk, ik gebruik hem zelf ook naar alle tevredenheid..

ook is er voor 199 een kaart van creative tekrijgen, speciale mpeg kaart, waarmee je dus tvout genereerd...

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 01:09 schreef challenge het volgende:
Jah die Televiewer (179 overigens) is erg makkelijk, ik gebruik hem zelf ook naar alle tevredenheid..

ook is er voor 199 een kaart van creative tekrijgen, speciale mpeg kaart, waarmee je dus tvout genereerd...
ik snap dat nummer niet???

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:38
Maar met een mpeg kaartje kun je geen divx kijken.

"Nummers"zijn misschien prijzen?

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 08:55 schreef miles het volgende:
Maar met een mpeg kaartje kun je geen divx kijken.

"Nummers"zijn misschien prijzen?
Je hebt geen mpeg kaartje nodig,je speelt rechtstreeks van je laptop naar breedbeeld tv 8-)

• Galoptic
  • Laatst online: 18-08 15:51
Op Tuesday 13 March 2001 15:42 schreef twopack het volgende:
beschikkinkg over 80 gieg aan divx-jes
Wow! Hoe heb je die allemaal bij elkaar gekregen?

• zork
  • Laatst online: 04-08 12:43
Op Tuesday 13 March 2001 23:36 schreef pandorama het volgende:
Voor die gene die hier ook mee werken of willen werken,je moet wel je mhz die je hebt ingesteld bij je monitor terug zetten naar minimaal 75mhz,anders wordt je tv overstuurd.

Zou graag eens de ervaringen van anderen willen horen,
heb voor de aardigheid er een 4mb videokaartje aan gehangen,en toen een film(divx) afgespeeld,niks mis mee en breedbeeld ondersteunt.
Hz zul je bedoelen :)

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:50
Ik heb ook zo'n Trust Televiewer bij de Kijkshop gekocht (199 piekies). Errug makkelijk, want als ie niet bevalt gewoon binnen 8 dagen terugbrengen en je krijgt zo je geld terug :)

Ik vond dat ding veel te wazig. PC op 800x600 gezet in 60 Hz. Tekst op het beeldscherm is op je TV gewoon niet te lezen.
Dus misschien net aan te doen voor films, maar zeker niet geschikt voor internet oid.

Dus ik heb dat ding weer teruggebracht en mijn geld terug gekregen. :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• twopack
Wow! Hoe heb je die allemaal bij elkaar gekregen?
mm, netwerkserver met een boel studenten :)

roels wel ja
alleen geen tv-out

er zijn wel hele goedkope pci-videokaartjes met tv out, 75 piek, maar dat lijkt me niet echt bevorderlijk voor de beeldkwaliteit toch??

specs

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:48
Ik zou een TNT1 met video uit doen. Goedkoper als zo'n televiewer (2dehands) en beter beeld denk ik.

• KeX

KeX

Op Wednesday 14 March 2001 12:00 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik zou een TNT1 met video uit doen. Goedkoper als zo'n televiewer (2dehands) en beter beeld denk ik.
Zijn die nog (pci) te krijgen dan?

[edit] ff in de vraag en aanbod op T.net wezen kijken, maaar elke aangeboden tv-out is AGP. En vreemd genoeg staan er bij de vraag meerdere pci/tv-out combo's.[/edi]

Verwijderd

Wat ik hier mee bedoelde is:als je een dure videokaart hebt zonder tv out is dit een heel goed alternatief.
Het is niet de oplossing om via je tv te internetten(zou ook niet weten waarom)
Maar voor film of dvd heb je een hartstikke goed beeld .;)

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Op Wednesday 14 March 2001 00:35 schreef KexDaFlex het volgende:

/edit typo
Als je er eentje koopt moet je bij DynaByte of zo, krijg je je geld terug. VOor de rest is het een teringding!!! Als je een laptop hebt, zal het niet zoveel uitmaken, want het beeld is zoviewo al klote, maar als je zo'n ding aansluit op je Iiyama wordt alles super-wazig!!
Trouwens, dat ding doet niet eens overscan! :r

P.S. Diegene die ik kocht werd ook al door iemand teruggebracht >:). Door mij dus ook 8-)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• KeX

KeX

Zoals altijd veel verschillende meningen dus. Ik heb zelf idd prima VGA kaart zonder tv-out en ik wil een lijntje van pc naar tv om eens een filmpje te kijken. En eigenlijk twijfel ik nog steeds wat nou de beste oplossing is.

• twopack
idd
en inderdaad kan ik geen goedkope PCI kaartjes vinden met tv-out
als je er een weet........... graag!!!
pass me de URL dan aub
tia

specs

Pagina: 1