Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[7] USB Toetsenbord werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren heb ik mij pc verhuisd, van de eettafel naar bureau (onlangs verhuisd was tijdelijk).

Alleen vanaf moment 1 werkt het toetsenbord niet meer!
Diverse zaken geprobeerd, toetsenbord op laptop gezet en dit werkt.

Probleem zit hem dus niet in het (draadloze USB) toetsenbord, batterijen ook vervangen.

Bij een opstart scherm van 't BIOS doet het toetsenbord het wel.
Ik denk dat Windows het toetsenbord niet herkent.

Vandaag van 't werk een oud toetsenbord meegenomen, PS/2 aansluiting? Groen, paarse aansluiting.
Dit werkte wel, alleen bij het opnieuw opstarten werkte het niet meer.
Ook zag ik, dat ik geen netwerkverbinding had, terwijl alles correct aangesloten zit.

Iemand enig idee waar het probleem zit? Windows opnieuw installeren is geen optie, omdat al mijn mail op de PC staat opgeslagen in Outlook, hier heb ik geen recente backup van.

Op de zoek functie kan ik niets relevants vinden, helaas.

Verwijderd

Het lijkt toch aan je Windows installatie te liggen aangezien je aangeeft dat ook een ps2 toetsenbord niet werkt. Maar begrijp ik nou goed dat het wel werkte met ps2 maar na een herstart niet meer?

Wat je kan doen is met een live CD je computer op te starten zodat je kan controleren of dit probleem ook echt aan jouw Windows installatie ligt. ( bijvoorbeeld Knopix )
Link om Knoppix te downloaden: ftp://ftp.knoppix.nl/pub/os/Linux/distr/knoppix/

ps: Met knoppix kan je jouw email en dergelijke bestanden veilig stellen zodat je eventueel wel Windows opnieuw kan installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe windows installeren was ik al van plan.

Ben jou optie aan het downloaden, DVD speler is niet aanwezig. Ga hem booten naar USB.
Zodra de email etc veilig is, ga ik Windows opnieuw installeren.

Ik hou men op de hoogte van de afloop!