Extended desktop monitor?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-08 23:16
Hallo.

Ik heb mijn computer zo geconfigureerd dat ik een primair (1920x1080) en secundair (1024x768) scherm heb. Het secundaire scherm is echter niet direct in mijn zicht. Is het mogelijk om op het primaire scherm een soort van 'extended desktop monitor' ofzo te hebben. Dat ik dus een 1024x768 'window' heb met daarop de inhoud van mijn externe scherm? Zo kan ik dus dingen op mijn monitor op afstand 'instellen' zonder heen en weer te hoeven lopen.

Misschien weten jullie iets.
Alvast bedankt.

Edit: ik heb windows 7 ultimate x64

[ Voor 3% gewijzigd door TheMatrixHasYou op 07-10-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:43
Hmm..wat heb je zelf allemaal al gevonden via de GoT-Search of Google? :+ Iets verteld mij namelijk dat je daar zelf nog niet naar gezocht hebt namelijk.

Het is namelijk op GoT wel de bedoeling dat je in je TS laat zien dat je zelf al wat moeite gedaan hebt om een oplossing te vinden. Overigens lijkt het mij onwaarschijnlijk dat dit mogelijk is, mocht het mogelijk zijn dan zal dat met 3rd party software zijn...maar ik vermoed dat het er niet is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
Hallo.

Uiteraard doe ik zelf research. Ik heb niets kunnen vinden.
Misschien moet ik met een vnc server mijn externe monitor streamen, en dan met een vnc viewer uitlezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 19:31

Gutteguttegut

CEO of TFD

Is het niet makkelijker om een extra monitor neer te zetten die via een splitkabel hetzelfde beeld te geven als de monitor uit het zicht?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
Makkelijker wel, alleen voor mij (bij gebrek aan een extra monitor) niet haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 19:31

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken maar een scherm wat 1024x768 (15") doet hoeft toch niet veel geld meer te kosten tegenwoordig?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaltaH
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 13:26

JaltaH

meh

Ondersteunt je primaire monitor Picture in Pictue (PIP)?
Dan zou je via een vga splitter het tweede scherm tevens op je primaire monitor binnen kunnen laten komen, via PIP zie je dan wat er eigenlijk op je tweede scherm staat...

[ Voor 3% gewijzigd door JaltaH op 12-10-2010 10:59 ]

Careful. We don't want to learn from this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:55
Misschien zou je aan de gang kunnen gaan met windows vergrootglas? Gewoon op 1x zetten en dan met je muis naar je andere monitor gaan zou iets helpen denk ik.
Pagina: 1