Hallo allemaal,
Ik heb laatst mijn HP monitor samen met een Fujitsu Siemens CRT monitor aangesloten op mijn computer door middel van een VGA splitter. Toen ik mijn HP monitor weer normaal op de computer aansloot zonder splitter stond het beeld helemaal scheef. Dus ik heb toen op de 'auto' knop gedrukt, wat normaal zou moeten werken; normaal past het beeld dan weer perfect in mijn scherm. Maar nu niet: Dit keer kreeg ik een zwarte balk aan de rechterkant van mijn scherm. Deze krijg ik niet weg door met de instellingen van het scherm te prutsen!
Ook standaardinstellingen herstellen werkt niet. Verder heb ik uitgevonden dat het beeld wel mijn volledige scherm vult als ik de resolutie op 1280x1024 of lager zet. Weet iemand wat ik kan doen?
Dit heb ik al gedaan:
- Standaardinstellingen herstellen
- Auto-functie op monitor
- Bij de instellingen van monitor gekeken
- Resolutie gecheckt, klopt: 1440x900
- Driver opnieuw installeren/updaten
- Opnieuw aangesloten
- Opnieuw aanzetten
- Opnieuw opstarten
Alvast bedankt!
Edits:
Ik heb laatst mijn HP monitor samen met een Fujitsu Siemens CRT monitor aangesloten op mijn computer door middel van een VGA splitter. Toen ik mijn HP monitor weer normaal op de computer aansloot zonder splitter stond het beeld helemaal scheef. Dus ik heb toen op de 'auto' knop gedrukt, wat normaal zou moeten werken; normaal past het beeld dan weer perfect in mijn scherm. Maar nu niet: Dit keer kreeg ik een zwarte balk aan de rechterkant van mijn scherm. Deze krijg ik niet weg door met de instellingen van het scherm te prutsen!
Dit heb ik al gedaan:
- Standaardinstellingen herstellen
- Auto-functie op monitor
- Bij de instellingen van monitor gekeken
- Resolutie gecheckt, klopt: 1440x900
- Driver opnieuw installeren/updaten
- Opnieuw aangesloten
- Opnieuw aanzetten
- Opnieuw opstarten
Alvast bedankt!
Edits:
code:
1
| EDIT 1: Voor de duidelijkheid: Mijn beeld is niet 'cropped' maar 'resized' (weet niet hoe ik het in nederlands moet uitleggen) |
[ Voor 6% gewijzigd door iGrasmat op 07-10-2010 19:55 ]