Hallo allemaal,
Ik heb een GROOT probleem! Ik kan niet meer online gamen en aangezien PES11 bijna uit is, is de kans groot dat ik dat niet ga overleven...
Het probleem is als volgt: bij het menu 'Instellingen en verbindingsstatus' (onder Netwerkinstellingen) is de status weergegeven van alle relevante instellingen m.b.t. de internetverbinding (verassend niet waar?). Bij mij staan daar onder andere de volgende instellingen weer gegeven:
Internetverbinding; ingeschakeld
Verbindingsmethode: Draadloos
Signaalsterkte: 100%
Adresinstellingen: automatisch
Er staat ook een IP adres met daarbij tussen haakjes: Alleen privénetwerken
Als ik in het menu Internetverbinding testen de internetverbinding ga testen, krijg ik de melding: Mislukt (time out tijdens poging om IP-adres op te halen)
Heb ik het probleem zo goed omschreven? En kan iemand mij hierbij helpen??????
Alvast bedankt en een vriendelijke groet,
Jeroen
Ik heb een GROOT probleem! Ik kan niet meer online gamen en aangezien PES11 bijna uit is, is de kans groot dat ik dat niet ga overleven...
Het probleem is als volgt: bij het menu 'Instellingen en verbindingsstatus' (onder Netwerkinstellingen) is de status weergegeven van alle relevante instellingen m.b.t. de internetverbinding (verassend niet waar?). Bij mij staan daar onder andere de volgende instellingen weer gegeven:
Internetverbinding; ingeschakeld
Verbindingsmethode: Draadloos
Signaalsterkte: 100%
Adresinstellingen: automatisch
Er staat ook een IP adres met daarbij tussen haakjes: Alleen privénetwerken
Als ik in het menu Internetverbinding testen de internetverbinding ga testen, krijg ik de melding: Mislukt (time out tijdens poging om IP-adres op te halen)
Heb ik het probleem zo goed omschreven? En kan iemand mij hierbij helpen??????
Alvast bedankt en een vriendelijke groet,
Jeroen