Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[HTML/CSS/ASP] Scanlines op achtergrond lopen niet door

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-11 07:33
Beste dames en heren,,

Ben bezig met een website voor een school project. Maar wat ik ook probeer ik krijg de scanlines niet doorlopend. De div houd na 100% van 1 pagina op.

Desbetreffende web:

*snip*

Kan iemand helpen?

edit:
Ik heb om alles heen dus van <html> tot </html> loopt 1 container met die BG. maar deze loopt niet door.
Ik heb attachment met fixed geprobeerd werkt helaas ook niet. Hij stopt gewoon na 1x pagina. (dus als er gescrolled moet worden houden ze op.)

edit2:
Zie dat hij eigenlijk verkeerd staat en niet tussen programming moet maar Webdesign, Markup & Clientside Scripting
Zou een admin zo lief willen zijn deze te verplaatsen :)?

[ Voor 50% gewijzigd door RobIII op 07-10-2010 18:04 ]

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kan iemand even...?
Nee dus ;)
Xentor schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 17:55:
Zou een admin zo lief willen zijn deze te verplaatsen :)?
Ja hoor ;)

En zou jij dan zo lief willen zijn om voortaan de Quickstart te hanteren bij het openen van een topic? ;) En wist je trouwens ook dat we een zoekmachine hebben? ;)

Overigens zie ik even niet waarom je de background niet gewoon op de body zet en met 100% hoogte aan 't klooien bent...

[ Voor 64% gewijzigd door RobIII op 07-10-2010 18:19 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.