Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] mogelijkheid profiel downloaden

Pagina: 1
Acties:

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Naar aanleiding van het nieuwsbericht dat je op Facebook binnenkort je volledig profiel kan downloaden, waarom zoiets niet gaan toepassen op tweakers? Zodat mensen de mogelijkheid hebben om bijv. hun forumposts te downloaden, of hun tweakblogs. Of een lijstje van hun ingestuurde nieuwssubmits. enz... Misschien vind je het een dwaas idee, maar aangezien veel mensen hier hun tijd verdrijven, is het toch leuk dat ze hun activiteit hier op tweakers zouden kunnen archiveren.

Tijdmachine | Nieuws trends

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:15

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ga eens naar: http://gathering.tweakers...nd/poster/233736/messages, en klik op: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/if/v2/icons/rss_small.png linksboven.
Het zijn niet alle forumposts, maar wel je laatste berichten.

Ik vraag me af waarom je alle berichten zou willen downloaden? Ben je bang dat ze soms verdwijnen?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:04

crisp

Devver

Pixelated

Een dump kunnen maken van je tweakblogposts is nog wel enigszins nuttig, bijvoorbeeld als je het wilt overhevelen naar een ander blogservice (hoewel we natuurlijk liever hebben dat je gewoon je tweakblog blijft gebruiken :P), maar al je content kunnen downloaden is imo van dusdanig beperkt nut dat het niet zinvol is voor ons om daar tijd in te steken, nog afgezien van vragen als wat daar precies in moet zitten - verlopen V&A advertenties? Al je moderaties op frontpage reacties? etc - en in welk formaat het zou moeten zijn.

Voor het fotoalbum en private storage bestaat overigens al de mogelijkheid om een backup in zip-formaat te krijgen.

Kortom: je zal echt met goede usecases moeten komen anders denk ik dat we onze tijd wel beter kunnen besteden dan hieraan ;)

Intentionally left blank

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Alles uitvoeren lijkt inderdaad wat overdreven nu ik er wat meer over nadenk, maar een dump van je blogposts zou toch wel handig zijn, en gepubliceerde ingezonden nieuwssubmits downloaden lijkt me ook wel nuttig, vooral omdat je daarover geen feedback krijgt, dan wordt je niet helemaal in het ongewisse gelaten.

Tijdmachine | Nieuws trends