Toon posts:

VPN (CentOS) - Internal Server Error (500)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• DubKid667
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21-03-2011
Ik heb een probleem met een VPN, er draaien verschillende websites op mijn VPN, waarvan de meeste gebruik maken van een wordpress cms omgeving. Momenteel geeft een van de installaties een Internal Server Error (500). Ik ben vrij recent begonnen met deze VPN setting en heb aldaar niet heel veel ervaring met linux nog..

Via Terminal benader ik mijn VPN -> in mijn error_log verschijnt de volgende melding:
Request exceeded the limit of 10 internal redirects due to probable configuration error.

In mijn browser (alleen bij het benaderen van deze specifieke installatie)

500 Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, root@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Na het bekijken van diverse internet fora is mijn idee dat dit te maken heeft met mijn gebruik van wordpress Permlink / .htaccess / httpd.conf

Bron: http://wordpress.org/supp...retty-permalink-nightmare

Voordat ik iets doe wat niet mag/kan/slim is graag advies :-)

• EoG
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 19-08 20:46

EoG

BOFH

Wat staat er in je access.log?

• DubKid667
Hier een exacte kopie:

[Thu Oct 07 16:50:10 2010] [error] [client XXXXX] Request exceeded the limit of 10 internal redirects due to probable configuration error. Use 'LimitInternalRecursion' to increase the limit if necessary. Use 'LogLevel debug' to get a backtrace.

• DubKid667
In mijn access log staat niets behalve een melding als/dat ik de url benader in browser:

XX.XX.XXX.XXX - - [07/Oct/2010:16:52:53 +0200] "GET /installatie/die-error-triggered/ HTTP/1.1" 500 619 "-" "Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.6; nl; rv:1.9.2.10) Gecko/20100914 Firefox/3.6.10"

• DubKid667
Onderstaand vind ik een en ander.. zou het een kwestie zijn van
RewriteCond %{HTTP_HOST} !www\.example\.com
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^(www\.)?([a-z0-9\-]+)\.example\.com
RewriteRule ^/(.*)$ /%2/$1 [L]

toevoegen aan httpd.conf ? zoja, tussen welke tags/waar ?

bron: http://www.webmasterworld.com/apache/3197809.htm

• DubKid667
problem solved.... htaccess file stond verkeerd geconfigureerd blijkbaar doet wordpress dit zelf wanneer je kiest voor een mooie permlink structuur, en aangezien deze installatie als enige niet in de root van de url stond was ie verkeerd opgesteld..

FIX:

# BEGIN WordPress
<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteRule ^index\.php$ - [L]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule . /index.php [L]
</IfModule>

# END WordPress
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee