Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• sssensss
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik ben niet erg op de hoogte van de laatste stand van zaken op het gebied van mobiele telefoons.
Vandaar dat ik hier een vraag wil stellen, over welke telefoon ik het beste kan kopen, want er zijn niet alleen meerdere fabrikanten, maar ook nog eens meerdere besturingssystemen met allen vast hun voors en tegens.
Al met al is er gewoon niet meer uit te komen voor een (bijna) leek op dit gebied.

Ik zoek een toestel waarmee ik kan bellen en die mijn oude PDA kan vervangen die ik gebruik voor navigatie.

Ik wil geen abonnement en ik wil ook niet "online" zijn om de navigatie te moeten gebruiken.
Ik bel bijna nooit, dus ik wil een prepaid toestel.

Een iPod heb ik geen interesse in, omdat het systeem zo gesloten is (wel een prachtig apparaat) en ik de prijs te hoog vind.
Het hoeft niet allemaal state of the art te zijn, als hij maar kan wat ik wil.

Hoop dat iemand mij hier verder mee kan helpen.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Welke PDA gebruik je nu?

Money for nothin' and your chicks for free

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

nokia 5230?
pricewatch: Nokia 5230 Navigation Edition Zwart

betaalbaar (ca 140 EUR) simlockvrij inclusief carhouder, inclusief gratis Nokia off-line navigatie.
Wel even via ebay een micro-usb kabeltje kopen want die zit er niet bij 8)7 en alle kaarten via bluetooth overzetten wordt 'm niet.

Veel goedkoper lukt denk ik niet.

[ Voor 27% gewijzigd door franssie op 07-10-2010 13:30 . Reden: prijs was alweer gedaald ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• sssensss
  • Niet online
Ik gebruik nu een Mio P350

Afbeeldingslocatie: http://www.hmk.nl/IMAGES/Images/pda/mio_p350.jpg

• sssensss
  • Niet online
franssie schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:27:
nokia 5230?
pricewatch: Nokia 5230 Navigation Edition Zwart

betaalbaar (ca 140 EUR) simlockvrij inclusief carhouder, inclusief gratis Nokia off-line navigatie.
Wel even via ebay een micro-usb kabeltje kopen want die zit er niet bij 8)7 en alle kaarten via bluetooth overzetten wordt 'm niet.

Veel goedkoper lukt denk ik niet.
Oh, dat is een stuk lagere prijs als ik verwacht had.
Heel mooi.

Ik zie ook op de bekende 2ehands site mooie 2ehands Nokia's staan.
Hoe kan ik zien of het model geschikt is voor gratis "offline" navigatie?
Bijv. de Nokia 6700 Slide.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Bij nokia zijn de kaarten altijd gratis, echter alleen bij de nieuwere is de stem ook gratis, anders kost je dat dacht ik zo'n eur 10 per jaar.
Dus als ie symbian draait en een GPS heeft moet het werken. Op de site van nokia staat hierover meer.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Dan wordt het toch echt tijd om jezelf in de materie te gaan verdiepen. Begin met het lezen van wat reviews van toestellen die je wat lijken en dan kan je a.d.h.v. een lijstje met eisen en wensen telkens wat toestellen wegstrepen, totdat je een toestel hebt gevonden dat bij je past. Gezien het allemaal persoonlijk is zal iedereen hier in dit topic je een ander toestel aanraden, terwijl jij misschien spijt krijgt van de evt. aankoop. Begin bijvoorbeeld eens bij de populaire toestellen die hier in de pricewatch staan en kijk welke navigatiesoftware er allemaal voor te vinden is.

Mocht je een specifieke vraag hebben over bepaalde navigatiesoftware of een toestel waarop je het antwoord niet kan vinden, dan staat het je vrij om daar een nieuw topic over te openen. Deze gaat in elk geval op slot :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.