Toon posts:

Defecte videokaart

Pagina: 1
Acties:

• Burno
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 29-07-2020
Eerder deze week heb ik nieuwe onderdelen besteld voor een nieuwe computer. Ik wilde mijn vorige graphische kaart meenemen (9800gtx van Point of View). Bij het uitbouwen van de kaart merktte ik dat er passieve koelblokjes uitvielen. Onder het actieve koelblok zitten ongeveer 8 kleine koelblokjes op de chips, deze zijn losgekomen in de anderhalf jaar intensief gebruik.

Nou is het zo dat ik deze bij Com4 heb gekocht (in Eindhoven), echter zit deze er niet meer, ook andere filialen krijg ik telefonisch niet te pakken. Weet iemand hoe ik nog garantie kan krijgen op mijn kaart? Ik weet dat er een kantoor van Point of View in Eindhoven zit, maar ook daar, geen contactgegevens van te vinden.

Heeft iemand wat meer informatie?

[Voor 0% gewijzigd door Burno op 07-10-2010 13:15. Reden: typo's]

• M2M
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23-09 16:01

M2M

medicijnman

Ten eerste zou ik als ik jouw was, je post nog eens doorlezen voordat je 'm plaatst. Er zitten wat onduidelijkheden enzo in.

Maargoed, je kunt altijd contact opnemen met PoV zelf, via de mail. Leg de situatie uit en vraag of je de kaart direct naar hun ter reparatie kunt opsturen.
Tegelijk mail sturen naar Com4 en het telefonisch blijven proberen.

[Voor 0% gewijzigd door M2M op 07-10-2010 13:16. Reden: typo's geedit]

-_-

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee