If water polo was easy, it would be called football
ik wil het wel proberen, ik heb er nog 1 liggen die al beetje kapot is, zal vanavond wel posten oke?
Waarschijnlijk zijn die boutjes gewoon óp de heatpipes gedraaid, maar zijn de pipes wel gesloten. Ik heb nog nooit pipes gezien die je open kan schroeven. Koper is ook redelijk zacht, dus in principe kan je een RVS boutje met wat kracht er netjes opschroeven, vooral als de pipe dunner is aan het einde (wat ze meestal zijn).
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
dat zou super zijngekke-gerrit schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:39:
ik wil het wel proberen, ik heb er nog 1 liggen die al beetje kapot is, zal vanavond wel posten oke?
Ik hoop dat het lukt, het zijn volgens mij 2 moertjes die redelijk strak zitten. Het zijn er 2 (of 3) zodat ze met het vastdraaien de heatpipes niet beschadigden. Dus de eerste zat "handvast" op de lammelen en de 2e hebben ze vast daar tegenaan gezet door de 1e vast te houden.
gewoon proberen, je hebt genoeg heatpipes over..
gewoon proberen, je hebt genoeg heatpipes over..
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
ik heb even gekeken, de heatpipes zijn gewoon dicht geknepen, en de buisjes zijn erop gedrukt er is geen schroefdraad en ze klemmen een klein beetje, met een tang heb je ze er zo af, en je kna ze er gewoon weer op drukken heb wel een foto maar die is thuis m'n pc heb ik namelijk nog niet aan de praat 
weer aan de praat! socket pin was verbogen LOL
weer aan de praat! socket pin was verbogen LOL

[ Voor 29% gewijzigd door gekke-gerrit op 08-10-2010 19:31 ]
resultaat van het modden van mijn mugen rev b work log gekopieerd uit [cip] antec p180 mini rasta edition
vandaag maar eens naar de praxis gefiets voor een stuk aluminiumplaat materiaal.

om het logotje op de mugen rev b te kunnen vast schroeven heb ik er 4 gaatjes in gemaakt waar mobo spacers tussen zitten. had geen zin om 8 gaten te boren voor de orginele bouten.

stukje van 10x 13 uit zagen+ gaatjes boren

logotje uit printen

5min zagen en het resultaat

.
praxis heeft niks staan zeggen ze altijd heb er toen ook al eens gevraagd met vorige projectjes
oke net ff cd hoesje gepakt opmaat geknipt ff schuren . en zie hier het resultaat

vandaag maar eens naar de praxis gefiets voor een stuk aluminiumplaat materiaal.

om het logotje op de mugen rev b te kunnen vast schroeven heb ik er 4 gaatjes in gemaakt waar mobo spacers tussen zitten. had geen zin om 8 gaten te boren voor de orginele bouten.

stukje van 10x 13 uit zagen+ gaatjes boren

logotje uit printen

5min zagen en het resultaat

je kan een handzaag neer leggen voor de foto en dan stiekum met een elektrische viguurzaag het werk doenGNOOM172 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 15:17:
Uhm, 5 minuten zagen voor het prachtige blaadje. Heb jij Barbapapa armen ofzo? Ziet er wel Uberstrak uit.
Yep, gewoon doorzichtig plexi licht opschuren.... dus weer een ritje naar de Praxis. Misschien hebben ze daar nog wat rommel in hun zagerij staan.... kan je misschien een stukje meekrijgen.
praxis heeft niks staan zeggen ze altijd heb er toen ook al eens gevraagd met vorige projectjes
oke net ff cd hoesje gepakt opmaat geknipt ff schuren . en zie hier het resultaat

hahahaha dat meen je niet
leuk!!! rastastyle maar je hebt niet die boutjes verwijderd zie ik? heb ik daarom m'n mugen gesloopt?
ik dacht dat die dingen er voor de sier op zaten. anders had ik het er opgelijmt
ik dacht dat er niks onder zat zeg maar dat het gewoon boutjes waren zonder functie
oke! ik denk zelf dat het mooier was als je die heatpipes door je alu plaatje had late komen en dat de bouten er weer op. dus 8 gaten bouten verwijderen plaat erop bouten erweer op snappie? 
imo
imo
ik vindt dit strakker staan en beter bij de kast passen. hou de [cip] updates maar eens in de gaten
Pagina: 1