Ik ben al lange tijd in bezit van een nokia E75, Deze is geupdate naar de laatste software versie. Mijn ziggo mail adres wordt probleemloos gesynchroniseert met de mail server van ziggo. Nu ben ik bezig met mijn hbo studie en gebruik ik in outlook 2010 de agenda. Deze agenda had ik graag gesynchroniseert met mijn Nokia E75. Nu doe ik dit telkens met kabel via ovi suite. Is het niet mogelijk om deze via het internet te laten synchroniseren .Net zoals mijn mail?
Ik heb al een aantal programmatjes geprobeerd die in mijn thuis netwerk via de wifi mijn agenda synchroniseren maar dit werkt ook niet echt vlekkeloos. Verder kan ik ook geen instelling hierover vinden in mijn gsm. Ik heb het vermoede dat dit niet mogelijk is. En dat ik de agenda moet gebruiken van een mail exchange of van gmail. Alleen vind ik outlook snel en makkelijk werken, zonder al dat inlog gedoe.
Ik heb al een aantal programmatjes geprobeerd die in mijn thuis netwerk via de wifi mijn agenda synchroniseren maar dit werkt ook niet echt vlekkeloos. Verder kan ik ook geen instelling hierover vinden in mijn gsm. Ik heb het vermoede dat dit niet mogelijk is. En dat ik de agenda moet gebruiken van een mail exchange of van gmail. Alleen vind ik outlook snel en makkelijk werken, zonder al dat inlog gedoe.