• devinjanssen
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 02-07 19:45
Ik ben al lange tijd in bezit van een nokia E75, Deze is geupdate naar de laatste software versie. Mijn ziggo mail adres wordt probleemloos gesynchroniseert met de mail server van ziggo. Nu ben ik bezig met mijn hbo studie en gebruik ik in outlook 2010 de agenda. Deze agenda had ik graag gesynchroniseert met mijn Nokia E75. Nu doe ik dit telkens met kabel via ovi suite. Is het niet mogelijk om deze via het internet te laten synchroniseren .Net zoals mijn mail?

Ik heb al een aantal programmatjes geprobeerd die in mijn thuis netwerk via de wifi mijn agenda synchroniseren maar dit werkt ook niet echt vlekkeloos. Verder kan ik ook geen instelling hierover vinden in mijn gsm. Ik heb het vermoede dat dit niet mogelijk is. En dat ik de agenda moet gebruiken van een mail exchange of van gmail. Alleen vind ik outlook snel en makkelijk werken, zonder al dat inlog gedoe.

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Outlook vervolgens weer synchroniseren met gmail?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• devinjanssen
Tsurany schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:24:
Outlook vervolgens weer synchroniseren met gmail?
Maar neemt hij dan ook de agenda items mee naar gmail ?

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

outlook web-access? outlook mobile access?
dmv die tool kun je bijna iedere mobiel laten syncen. En voor zo ver ik weet ondersteund de E serie van nokia die functionaliteit

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat zou wel zo moeten werken ja, maar ik ging destijds van Gmail naar Outlook dus ik weet het niet 100% zeker. Voor de zekerheid gewoon je Outlook agenda backuppen, zou ik sowieso doen als je met zoiets aan de slag gaat, iets te vaak al m'n contacten kwijt geraakt tijdens synchronisatie (die ik daarna wel uit een backup heb kunnen halen).

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

probleem met heel dat OMA syncen is dat veelal al je contacten in je telefoonlijst terecht komen, dus voordat je gaat syncen even die functie uti zetten.

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• devinjanssen
himlims_ schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:30:
probleem met heel dat OMA syncen is dat veelal al je contacten in je telefoonlijst terecht komen, dus voordat je gaat syncen even die functie uti zetten.
Ik ga Microsoft Exchange Server Outlook Web Access Web Administration eens downloaden. Waarom heeft hij IIS 5 nodig ?

• Fonta
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15-09 13:29

Fonta

BuG Admin

Het hangt er volgens mij vanaf waar je je agenda hebt staan. Outlook is namelijk geen server. Maakt je outlook verbinding met een exchange server of met gmail en staat daar dan je agenda, dan moet het wel kunnen. Ik zat een zelfde soort probleem dat ik mijn agenda en mail op 3 verschillende apparaten gesynchroniseert wou hebben. Ik heb toen maar een exchange server opgezet :)

BuG Community - Discord: discord.bug-community.com

• devinjanssen
Fonta schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:44:
Het hangt er volgens mij vanaf waar je je agenda hebt staan. Outlook is namelijk geen server. Maakt je outlook verbinding met een exchange server of met gmail en staat daar dan je agenda, dan moet het wel kunnen. Ik zat een zelfde soort probleem dat ik mijn agenda en mail op 3 verschillende apparaten gesynchroniseert wou hebben. Ik heb toen maar een exchange server opgezet :)
Ja idd, Outlook is een lokaal programma en haald de mail van een server af. Maar is dan wel mogelijk om via een gmail de gegevens van mij outlook zowel mail als agenda te sycroniseren en vervolgens de gmail instellen op mijn nokia ?

Ik denk zelf dat gmail alleen de mail kan op halen, en de agenda items blijven zowiezo lokaal. dus dan zou ik de agenda op gmail moeten gebruiken.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

devinjanssen schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:39:
[...]

Ik ga Microsoft Exchange Server Outlook Web Access Web Administration eens downloaden. Waarom heeft hij IIS 5 nodig ?
daarom

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gmail ondersteund imap en dat is, in tegenstelling tot pop3, een synchronisatie protocol. Daarnaast kan je met een programma van Google de Gmail agenda synchroniseren met Outlook en via het exchange protocol hem synchroniserne met je telefoon.
Echter als je Gmail gebruikt voor e-mail heb je natuurlijk niet je Ziggo e-mail adres.

Misschien gewoon overstappen op Google Apps? Domeinnaam voor 10 euro per jaar max en dan gratis Google Apps standaard, werkt dan een stuk beter dan Ziggo crap.

[Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 07-10-2010 11:00]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sowieso lijkt mij een email adres bij 1 provider niet handig; wat als je straks overswitched naar andere internet leverancier? Of gaat verhuizen? heb je niets meer aan je email adres

@devinjanssen; ik gebruik sinds dag 1 gmail, als in die paar jaar 10mailtjes die spam zijn in mijn inbox zijn beland is 't veel. Op mijn hotmail krijg ik ontelbare mail binnen; 150000 + nieuwe berichten. imho heeft gmail nog het beste beleid als gaat om weren van spam

[Voor 42% gewijzigd door himlims_ op 07-10-2010 11:28]

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• devinjanssen
Ik ben niet zo te spreken over gmail. als ik na 1 maand mijn gmail open, barst het van de spam en reclame. Ik doe Information managment op de hoge school dan worden je de voor en nadelen om de oren gegooid.
Ik heb nu het volgende gedaan, Op mijn outlook 2010 de hotmail connector geinstalleerd. Vervolgens zie ik hier mijn hotmail agenda.

Vervolgens is mijn nokia aangesloten op mijn wifi thuis, en is de agenda ingesteld op het hotmail mail account, maar de items die nu online staan op mijn hotmail agenda komen niet in mijn telefoon.

Iemand een idee?

[Voor 47% gewijzigd door devinjanssen op 08-10-2010 10:39]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee