Beeldschermkeuze

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlaarhoven
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-07 12:58
Hallo allemaal,

Ik wil een nieuwe LCD monitor kopen, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Ik heb nu een Acer AL2216W monitor. De nieuwe monitor moet ietsjes groter zijn; 24 of 25 inch met uiteraard een Full HD resolutie. Hij moet geschikt zijn om te gamen. Een film kijk ik er niet op.
De HP schermen vind ik altijd er mooi qua kleuren, maar die hebben zo'n glazen voorkant. Mooi, maar ik ben bang dat dat teveel gaat spiegelen.
Hebben jullie suggesties of hebben jullie goede review sites voor LCD schermen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-07 13:03

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:14
En het is wel handig als je je budget geeft, kijk even in de pricewatch selecteer wat je wilt hebben en er komen een hoop schermen tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlaarhoven
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-07 12:58
Budget is niet zo van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-07 13:03

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Dan zit je zo altijd wel goed.

http://tweakers.net/price...CpW0oEIBucXlQDFUlKLk5VqAQ

Serieus, of iets 'mooi' is, kunnen wij niet voor je bepalen. Budgetgrenzen zijn er altijd. En termen als 'goed mee kunnen gamen' zijn nogal arbitrair. Ergo, ga zelf op zoek en als je vragen hebt of iets niet snapt is GoT de ideale plek om deze vragen te stellen.

[ Voor 48% gewijzigd door Tukk op 07-10-2010 09:02 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het is op GoT de bedoeling dat je zelf doet wat je kunt voordat je een topic opent. In dit geval hebben we een uitgebreide guide voor hoe je een monitor kunt kiezen:

**LET OP** Welke monitor moet ik kopen?

Er staan meerdere zaken in waar je niet over rept. Het lijkt er dus op dat je die nog niet bekeken hebt. Begin daar eens mee. Vervolgens is het inderdaad onzin om te zeggen dat budget niet van belang is, en moet je subjectieve dingen helemaal zelf weten.

Paar steekwoorden:
- paneeltype
- aspect ratio
- input lag (zeker bij gaming!)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.