Toon posts:

Betaling iPhone 4 aan postbode?

Pagina: 1
Acties:
  • 870 views

• rbrouwers123
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 10-03-2020
Ik heb een vraagje ik heb een iPhone 4 32GB 1 jaar i150 besteld (Early-Renewal) via de T-Mobile zakelijke klantenservice, ik zou 459,= bij moeten betalen (Incl. BTW) maar hoe wordt dit betaald?

Heb hem al ontvangen en heb enkel alleen een handtekening moeten zetten.
(Had 6 september besteld en 5 oktober ontvangen)

Ik heb niks van een factuur ontvangen en ook niks aan de deur hoeven betalen ofzo?
Krijg ik een automatische incasso, staat het misschien op het 1e factuur? Of heb ik gewoon veel geluk:P?

Hoor graag jullie ervaringen

[Voor 14% gewijzigd door rbrouwers123 op 06-10-2010 23:38]

• Hoite
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 11:52

Hoite

Goed verhaal

Ik denk dat je die rekening bij je eerste factuur krijgt.

Lekker kort.

• navlim
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 06-07 14:05
Al er aan gedacht om de klantenservice te bellen van T-Mobile?

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• rbrouwers123
Nee dat ga ik ook zeker niet doen, ik wacht wel af, zometeen is er echt bij tmobile iets fout gegaan in mijn voordeel (wat mij sterk lijkt) en dan ga ik vervolgens mijn eigen geluk verpesten?

• BastiaanCM
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 20:41
Uberhaupt al een factuur gehad ? Nee ? (...)

• Hoite
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 11:52

Hoite

Goed verhaal

rbrouwers123 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:48:
Nee dat ga ik ook zeker niet doen, ik wacht wel af, zometeen is er echt bij tmobile iets fout gegaan in mijn voordeel (wat mij sterk lijkt) en dan ga ik vervolgens mijn eigen geluk verpesten?
Daar zit je op te hopen, en daarvoor maakte je ook dit topic aan.
Maar die rekening komt heus wel hoor })

Lekker kort.

• rbrouwers123
oeps

[Voor 96% gewijzigd door rbrouwers123 op 07-10-2010 00:00]

• rbrouwers123
BastiaanCM schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:52:
Uberhaupt al een factuur gehad ? Nee ? (...)
Nee alleen een contractsbevestiging bij het bestellen van het toestel i.c.m. i150 1 jaar.

En tuurlijk hoop ik op zo'n gelukje, wie niet? 8)7

Maar ik lees van veel (alle?) particuliere bestellers die via klantenservice hun toestel hebben besteld dat ze het verschuldigde bedrag aan de postbode moesten betalen.

[Voor 6% gewijzigd door rbrouwers123 op 07-10-2010 00:01]

• TelefoniQ
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 17:45

TelefoniQ

Moderator

rbrouwers123 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:29:
Ik heb een vraagje ik heb een iPhone 4 32GB 1 jaar i150 besteld (Early-Renewal) via de T-Mobile zakelijke klantenservice, ik zou 459,= bij moeten betalen (Incl. BTW) maar hoe wordt dit betaald?

Heb hem al ontvangen en heb enkel alleen een handtekening moeten zetten.
(Had 6 september besteld en 5 oktober ontvangen)

Ik heb niks van een factuur ontvangen en ook niks aan de deur hoeven betalen ofzo?
Krijg ik een automatische incasso, staat het misschien op het 1e factuur? Of heb ik gewoon veel geluk:P?

Hoor graag jullie ervaringen
Helaas, gaat via de eerstvolgende factuur :)

• Solstice
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 14-12-2018
Het is gewoon t-mobile zakelijke klant. Dus wordt het vanzelf nog afgeschreven.

• Taurnil
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 13:15
ruthger-mod schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:07:
[...]

Helaas, gaat via de eerstvolgende factuur :)
yup gaat via je eerst volgende factuur, is bij mij ook zo gedaan. (telefoon rembours) extra kosten op factuur.

• Daan00
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 07-09 19:02
Ik heb ook heelveel gebeld maar nog niks betaald.
Geluk?!
8)7 8)7

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 18:43

Hoedje

Moderator Apple Talk
Dubbelposten is niet de bedoeling: rbrouwers123 in "[iPhone] Levertijden - Deel 2". Een eigen topic is in principe prima. Maar dit lijkt me typisch een vraag die je aan de klantenservice kunt stellen. Dus daarom ga ik je topic sluiten.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee