It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
ja die zoek ik ook een een pompje waar overal als een van de beste getest zijn
denk niet dat gamma praxis etc die hebben
ik heb ze alleen bij onze dieren winkelgezien
kosten wel iets van 150 piek
denk niet dat gamma praxis etc die hebben
ik heb ze alleen bij onze dieren winkelgezien
kosten wel iets van 150 piek
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
moet je inderdaad naar dierenwinkel.
eheim pompen zin daar een begrip.
hevis in eindhoven (schootsestraat) heeft ze iig... of kan ze leveren... vooral speciaalzaken in aquariums moet je dan hebben .. in best zit ook zo'n zaak .. ben ff naam kwijt...
eheim pompen zin daar een begrip.
hevis in eindhoven (schootsestraat) heeft ze iig... of kan ze leveren... vooral speciaalzaken in aquariums moet je dan hebben .. in best zit ook zo'n zaak .. ben ff naam kwijt...
ik zal eens bij die hevis gaan kijken.
iig bedankt.
iig bedankt.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Hallo , ik ben zelf bezitter geweest van een aquarium dus ik weet wel wat eheim pompen zijn.Zin inderdaadt zeer mooie pompen ik had zelf om mijn aquarium een eheim 2217 pomp die zo,n 1000 l/p uur pompte en een resevoir van 7 liter had , ik zou eens zoeken bij een ibazar of de particulier site. dan moet je kijken naar een eheim 2213 (300 l/p uur) 2215 ( +/- 440 l/p uur) en dan die 2217 , dit zijn allemaal de oude moddelen van ehiem de nieuwe zijn allemaal met intervallen en nog meer zooi wat voor waterkoeling van een pc enkelt van last is. op eheim pompen kan je ook snelsluitingen nemen , dan kan je heel makkelijk en waterdicht te slangen vervangen en voor eheim pompen zijn allerlei maten slagen te krijgen en overloopjes van dik naar dun en bochten weet ik veel wat gewoon naar een goede aquarium zaak gaan , hebben ze vast ook wel folders
ik heb ook een aquarium met al een paar jaar een eheim pomp...die dingen zijn erg goed. Ik heb een 2211 die 300 l/h doet (en die moet jij dus niet hebben:)) maar hij doet het gewoon altijd en is gewoon lekker stil..wel een beetje duur, maar dan heb je ook wat.
maar volgens mij zijn die sicca dingen van bijvoorbeeld ocshop ook wel goed. Ik heb zelf ook een sicca micra pompje van de aquariumzaak (was goedkoper dan bij ocshop) en die maakt niet meer of minder lawaai..lijken me ook best goede pompjes voor de langere duur
edit:
uhh, waar het om ging: die pompen zijn volgens mij bij de meeste aquariumzaken gewoon wel te koop
maar volgens mij zijn die sicca dingen van bijvoorbeeld ocshop ook wel goed. Ik heb zelf ook een sicca micra pompje van de aquariumzaak (was goedkoper dan bij ocshop) en die maakt niet meer of minder lawaai..lijken me ook best goede pompjes voor de langere duur
edit:
uhh, waar het om ging: die pompen zijn volgens mij bij de meeste aquariumzaken gewoon wel te koop
Die Sicce pompjes doen het ook goed, hoor. Nog geen problemen van gezien. En heb er zat door mijn handen gehad.
Pagina: 1