Toon posts:

Help mij een laptop zoeken

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views

• Icebear
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 29-03-2018
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op tweakers.net , ik heb wel vorig jaar mijn systeem samengesteld (pc) door middel van de best buy guide (high end game system)

ik ben een icter in opleiding, maar ik heb om eerlijk te zijn....weinig verstand van hardware helaas (je kan denken wat vreemd....maar ik ben meer software gericht)

maar goed om mijn verhaal kort te houden,

ik zoek een laptop.....maar ik weet echt niet welk merk/wat?....ik vind de macbook pro om te kwijlen en prachtig maar toch echt aardig wat kosten voor een student (1600 euro voor een basis 15 inch)

Wat ik er in wil hebben:

I5
4 GB ram
320/500 GB HD (7200 RPM)
15,6 " Scherm (liefst hd)

en tjah....de laptop prijzen vallen en staan betreffende de videokaart....maar liefst zo goed mogelijke natuurlijk

wie weet een leuke laptop voor niet al te veel geld of kan een lijstje maken met systemen die voor mij geschikt zijn?

hoop op jullie support

mvg
stephan :)

EDIT: ik las nu net pas dat je niet zomaar een topic mag openen voor dit soort redenen, maar om hiervoor de best buy guides etc te bezoeken hoop dat ik evengoed support kan krijgen maar evengoed excuses voor alle ongemak! :(

[Voor 10% gewijzigd door Icebear op 06-10-2010 19:53]

• Sefyu
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 18-09 13:26

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 18-09 11:27

Ed_L

Crew Council
stephandeloos schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:50:
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op tweakers.net , ik heb wel vorig jaar mijn systeem samengesteld (pc) door middel van de best buy guide (high end game system)
En een dergelijke gids is er ook voor laptops! Zie voor een overzicht:
Best Buy Guide overzichtstopic

• DaMarcus
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21:46

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Welkom op GoT :w

Een topic als deze is niet meer toegestaan. Lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Dat wil niet zeggen dat een vraag als deze niet is toegestaan. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen. Ook staat er op de site van notebookspot.nl een zeer nuttige FAQ over notebooks. Deze raad ik je aan om door te lezen. Verder hebben we ook de Pricewatch. Hier kan je via het filter notebooks zoeken die aan je eisen voldoen :)

Gezien je vraag met betrekking tot aanschaf van een notebook raad ik je aan om in [NBBG Aanschaf] Mainstreamnotebook Augustus 2010 verder te posten.

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 18-09 11:27

Ed_L

Crew Council
Ok, dat bericht is vollediger, maar ik was eerst!

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee