Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)
Volgens mij vroeg hij expliciet naar ervaringen, maar ik kan ernaast zitten.Ongeveer 4.900 resultaten
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
30 dagen evaluatie kan je hier aanvragen.
Na gratis registratie staan hier wat video's die je verder helpen. Export naar Visio behoort ook tot de mogelijkheden. IOS versies, PSIRT's kan je er ook mee boven water krijgen.
~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~
@Blackbird: die tool is nog te ingewikkeld. Ik ben eigenlijk op zoek naar een heel plat overzicht met wat handige knoppen om een patch toe te voegen, te verwijderen en in patches te zoeken.
Het is bijna zo simpel dat ik zelf een database met frontendje in elkaar zou knutselen. Maar aangezien ze bij mij op werk meer van kant en klare pakketjes houden en ik niet eeuwig die tool wil scripts ben ik op zoek naar een bestaand tooltje...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Misschien beetje off-topic, maar:_DH schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:07:
... Excel nog altijd niet multi-user is.....
Het geinige is dat Excel wel Multi User is (in ieder geval vanaf 2003). Kijk maar eens bij Tools > Share Workbook
The trouble with doing something right the first time is that nobody appreciates how difficult it is
Er is ook nog een eenvoudige variant van DesignXpert die alleen network discovery doet._DH schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 00:15:
@Blackbird: die tool is nog te ingewikkeld. Ik ben eigenlijk op zoek naar een heel plat overzicht met wat handige knoppen om een patch toe te voegen, te verwijderen en in patches te zoeken.
~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~
Ik zit er ook aan te denken om mijn cablesheets op sharepoint te zetten, maar dit is vrij error-pronembaltus schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:17:
[...]
Misschien beetje off-topic, maar:
Het geinige is dat Excel wel Multi User is (in ieder geval vanaf 2003). Kijk maar eens bij Tools > Share Workbook
Of misschien toch een webappje...
Oh, ik heb trouwens ook geen toegang tot de netwerkapparatuur...
[ Voor 7% gewijzigd door JackBol op 07-10-2010 23:29 ]
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Verwijderd
Verwijderd
je kunt aan verbindingen verbindingsnummers koppelen
je kunt patchpanelen aanmaken in verschillende gebouwen
Koperpatches
Glaspatches
Eigenschappen van patch / verbindingen opgeven
etcetcetc
Het is geen wonder applicatie, maar goed het werkt wel. Ik geloof dat de nieuwste versie ook webbased is.
Hey dit is wel een interessant tooltje!!! Dat ga ik eens beter bekijken...Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 21:50:
Wellicht is het een overkill, maar kijk eens naar http://www.glpi-project.org/spip.php?lang=en
@xelnaga: heb je een linkje? mijn google-fu laat het afweten bij de zoekterm itracks. thanks!
Ik gok dat hij dat bedoelt, ziet er fantastisch uit.. maar nergens is iets te downloaden of een prijs te vinden helaas.
Verwijderd
Kan niet worden gedownload, maar je kunt een prijs navragen. Ik weet niet precies wat wij betaald hebben.