Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Routine om getal voluit te schrijven in letters

Pagina: 1
Acties:
  • 303 views

Verwijderd

Topicstarter
Dag mede-Tweakers,

Eerst excuses dat ik nog niet voldoende gegoogled heb (dat ben ik nu aan het doen), maar mijn vraag is nogal dringend... Na het posten van dit bericht zoek ik zelf verder en als ik wat vind, dan deel ik het hier uiteraard ook mee!

Er moeten hier zeeeeeer dringend een aantal documenten buiten waar getallen in letters gespeld moeten worden (naar overheid toe en dergelijke). Er zijn er té veel om het manueel te gaan doen dus zoek ik dringend een routine om getallen voluit te spellen in letters, ook met decimalen.

Iedere programmeertaal is OK, ik zet het wel om (en als ik heel brutaal mag zijn, ideaal zou zijn PL/SQL).

Dank !!! x 1000

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2010 16:40 ]

Verwijderd

kun je niet via Word het vervangen gebruiken?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat lijkt me niet, want het zal vast om veel verschillende getallen gaan. Kan je niks met macro's in Word vinden?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:23

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:40:
Eerst excuses dat ik nog niet voldoende gegoogled heb (dat ben ik nu aan het doen), maar mijn vraag is nogal dringend... Na het posten van dit bericht zoek ik zelf verder en als ik wat vind, dan deel ik het hier uiteraard ook mee!
Eerst zelf onderzoek doen, dan pas hier posten, zoals beschreven in Het algemeen beleid #quickstart.
Er moeten hier zeeeeeer dringend een aantal documenten buiten waar getallen in letters gespeld moeten worden (naar overheid toe en dergelijke). Er zijn er té veel om het manueel te gaan doen dus zoek ik dringend een routine om getallen voluit te spellen in letters, ook met decimalen.
Goed zoeken dan, want we doen niet aan scriptrequests. Hoe dringend het ook voor je werk mag zijn, dat is voor ons niet zo belangrijk.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.