Toon posts:

Routine om getal voluit te schrijven in letters

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views

• SteveIT
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 11-11-2014
Dag mede-Tweakers,

Eerst excuses dat ik nog niet voldoende gegoogled heb (dat ben ik nu aan het doen), maar mijn vraag is nogal dringend... Na het posten van dit bericht zoek ik zelf verder en als ik wat vind, dan deel ik het hier uiteraard ook mee!

Er moeten hier zeeeeeer dringend een aantal documenten buiten waar getallen in letters gespeld moeten worden (naar overheid toe en dergelijke). Er zijn er té veel om het manueel te gaan doen dus zoek ik dringend een routine om getallen voluit te spellen in letters, ook met decimalen.

Iedere programmeertaal is OK, ik zet het wel om (en als ik heel brutaal mag zijn, ideaal zou zijn PL/SQL).

Dank !!! x 1000

[Voor 10% gewijzigd door SteveIT op 06-10-2010 16:40]

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
kun je niet via Word het vervangen gebruiken?

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat lijkt me niet, want het zal vast om veel verschillende getallen gaan. Kan je niks met macro's in Word vinden?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• MueR
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 24-09 17:44

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

SteveIT schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:40:
Eerst excuses dat ik nog niet voldoende gegoogled heb (dat ben ik nu aan het doen), maar mijn vraag is nogal dringend... Na het posten van dit bericht zoek ik zelf verder en als ik wat vind, dan deel ik het hier uiteraard ook mee!
Eerst zelf onderzoek doen, dan pas hier posten, zoals beschreven in Het algemeen beleid #quickstart.
Er moeten hier zeeeeeer dringend een aantal documenten buiten waar getallen in letters gespeld moeten worden (naar overheid toe en dergelijke). Er zijn er té veel om het manueel te gaan doen dus zoek ik dringend een routine om getallen voluit te spellen in letters, ook met decimalen.
Goed zoeken dan, want we doen niet aan scriptrequests. Hoe dringend het ook voor je werk mag zijn, dat is voor ons niet zo belangrijk.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee