Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vraag: Gamebeurzen

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo hallo,

Ik ben een beetje aan het googlen geslagen, maar kan er (vrijwel) niets over vinden.
Waar ik naar op zoek was, zijn datums en namen van gamebeurzen in de Benelux, echter heb ik niks kunnen vinden, hierdoor ben ik ook #Firstlook misgelopen.

Kan iemand mij een website of een lijstje geven van aankomende gamebeurzen tot zo ver mogelijk voorruit? Of een website die dit (op tijd) aankondigt?

Je zou er mij een groot plezier mee doen _/-\o_

Verwijderd

grote gamesbeurzen zijn:
E3, gamescom en games convention.
alleen je zegt dat je aan het googelen geslagen bent maar dat geloof ik niet helemaal, ik voerde gambeurzen in en de eerste pagina gaf deze 3 beurzen al aan.

Verwijderd

Topicstarter
Met datums? En E3 is niet binnen de benelux, beter lezen. Toch bedankt voor de moeite.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48
Er zijn weinig tot geen gamebeurzen binnen de Benelux, ik zou alleen de Firstlook weten. E3, GamesCom Keulen en Tokyo Gameshow enzo zijn de grotere beurzen, maar die zitten (ver) buiten de Benelux :P

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ja precies, dat doen we wel als we een keer de staatslotterij winnen of zo

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11 20:45

psychoclown

Back in black

Op tweakers wordt van de users verwacht dat ze inzet tonen bij het stellen van een vraag en zo te zien wil je graag alles voorgeschoteld krijgen. Wij zijn echter geen helpdesk dus het lijkt me verstandig dat je eerst wat beter gaat zoeken en het volgende doorleest, Het algemeen beleid #quickstart.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.