Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-07 21:36
Goedemiddag,

Ik heb een probleem met mijn audioaansluitingen die op mijn kast zitten. Ik zal nu een schets maken van mijn huidige situatie:

Ik heb een Antec 1200 met het ASUS P7P55D-E Pro moederbord, op dit moederbord heb ik de volgende speakers aangesloten: Trust SoundForce Presto 2.1. Voor op deze kast zitten 2 audioaansluitingen, In en uit. Maar als ik nu mijn headset aansluit op deze aansluiting dan hoor ik erg veel gekraak. Maar als ik mijn headset in het volume control van de boxen doe, dan hoor ik dit niet.

En dan heb ik nog een probleem, mijn headset, de Steelseries 5HV2 heeft ook een microfoon. Maar de aansluitingen die op de kast zitten zijn audio in en uit. En op het volume control van de boxen zitten ook 2 aansluitingen, eentje voor de koptelefoon, en eentje voor MP3 in. Moet ik nu elke keer achter mijn bureau kruipen om de boxen eruit te halen en de headset en microfoon daar erin te doen? Of is er een of andere splitter voor? Want het is toch wel erg vervelend als je de hele tijd achter je bureau moet kruipen |:(

Marcel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak. Vragen over audio horen om een of andere rare reden in Audio & HiFi...

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-07 21:36
Excuses, maar ik dacht dat het dus daar moest, omdat het waarschijnlijk aan mijn hardware ligt.