Toon posts:

[WIN7] Probleem met letter groote bij bepaalde programma's

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• EITP
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 08-10-2010
Beste tweakers,

Ik heb hier vier laptops (Lenovo W500) met alle vier windows 7. Echter op een van de vier worden programma's net iets anders getoont dan op de andere drie.

Ik heb overal gezocht om het probleem te verhelpen zonder resultaat. Vandaar dat ik het hier probeer, misschien heeft iemand nog ideeën waar ik niet aan gedacht heb.

De volgende twee screenshots tonen het probleem, de eerste is zoals ik verwacht dat het er uit ziet en zoals op 3 van de 4 het getoond wordt. De tweede zoals het er op de probleem laptop uit ziet.

Juist:

Fout:

Zoals je ziet is de "fieldset" tekst groter bij de onderste, en valt zelfs over de tekstbox links boven, ook is de radiobutton tekst groter bij de onderste.

Ik heb de volgende zaken al gecontroleerd:

Resolutie (overal gelijk) ook de bits & hertz
DPI (bij allen 100%) (use windows xp style DPI scaling staat ook overal aan)
Drivers (overal gelijk)
ClearType (bij allen aan)
Ease of Access Center (default settings bij allen)
Personalization (overal het default theme, ook export theme geprobeerd)
Windows Color and Appearance (alle fonts zijn identiek "Segoe UI" en zelfde size)

Bijvoorbaat dank voor feedback

(topic: letter groote = lettergrootte)

• EITP
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 08-10-2010
Niemand hits/tips ideeën? :(

• tweak!
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 30-10-2010
Misschien een andere driver installeren? (als die er is)
Wellicht even een andere thema selecteren ?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee