Ik merk aan mijn Sony mp3 speler dat het tijd word om deze te vervangen. Ik heb er gewoon teveel muziek op staan en bij opstarten is hij eerst zo'n minuut bezig om alles te laden. Heel irritant. Nu heb ik het een en ander al uitgezocht en zit nog steeds te twijfelen.
Ik zou graag wel video willen afspelen. Ik heb een aparte mediaspeler maar op vakanties e.d. heb ik vaak drie of vier apparaten mee, het zou fijn zijn ik filmpjes gewoon op mijn mp3 speler kan bekijken. Andere toepassingen hoeft niet perse, maar ik denk dat als er bijv. wifi op zit, dat ik het wel zou gebruiken. Maar voor nu eigenlijk alleen muziek en filmpjes.
Ik zit te twijfelen tussen:
- iPod Touch G3 (vanwege de prijs)
- iPod Touch G4 (omdat hij nieuwer is en daardoor denk ik ook beter???)
- Philips GoGear Muse (vanwege het mooie geluid)
- Cowon S9 (goede reviews gelezen)
- Cowon J3 (goede reviews gelezen)
Ik heb al veel reviews gelezen en eigenlijk is het zo dat iedere speler wel een keertje 'afgekraakt' wordt. Echter hebben ze vaak wel goede kritiekpunten en daarom twijfel ik zo.
Kan iemand mij helpen?
Ik zou graag wel video willen afspelen. Ik heb een aparte mediaspeler maar op vakanties e.d. heb ik vaak drie of vier apparaten mee, het zou fijn zijn ik filmpjes gewoon op mijn mp3 speler kan bekijken. Andere toepassingen hoeft niet perse, maar ik denk dat als er bijv. wifi op zit, dat ik het wel zou gebruiken. Maar voor nu eigenlijk alleen muziek en filmpjes.
Ik zit te twijfelen tussen:
- iPod Touch G3 (vanwege de prijs)
- iPod Touch G4 (omdat hij nieuwer is en daardoor denk ik ook beter???)
- Philips GoGear Muse (vanwege het mooie geluid)
- Cowon S9 (goede reviews gelezen)
- Cowon J3 (goede reviews gelezen)
Ik heb al veel reviews gelezen en eigenlijk is het zo dat iedere speler wel een keertje 'afgekraakt' wordt. Echter hebben ze vaak wel goede kritiekpunten en daarom twijfel ik zo.
Kan iemand mij helpen?