Toon posts:

Dual view onboard video

Pagina: 1
Acties:

• peaceful_turing
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 30-08 11:34
Hey,

Ik heb een 2e scherm gekocht, een Dell 17".
Nu wil ik die op mijn DVI poort aansluiten, terwijl mijn andere scherm op de HDMI poort is aangesloten.
Nu blijkt dat als ik mijn 2e scherm aansluit, ze het allebei niet meer doen.
Is het mogelijk om alsnog 2 monitoren aan te sluiten, zonder een videokaart te kopen?
Mijn moederbord is een MSI 785GM-E65.

Bedankt,
Joachim

• _Dune_
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16:35

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

DVI en HDMI maken gebruik van dezelfde "lijntjes" waarschijnlijk kun je ze daarom niet tegelijk gebruiken. Wil je het zeker weten, dan moet je gewoon de handleiding van je moederbord er bij pakken. HDMI + VGA of DVI + VGA gaat wel werken.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Volgens de chipsetspecs zou de 785G chipset het mogelijk moeten maken om meerdere monitoren digitaal aan te sturen. In de praktijk blijkt echter dat dit niet doorgevoerd is op de bordjes, daar werkt het namelijk niet.
Je zult dus een scherm analoog moeten aansluiten, of anders een losse kaart erinsteken.

30" monitor te koop

• _Dune_
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16:35

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Terw_Dan schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:57:
Volgens de chipsetspecs zou de 785G chipset het mogelijk moeten maken om meerdere monitoren digitaal aan te sturen. In de praktijk blijkt echter dat dit niet doorgevoerd is op de bordjes, daar werkt het namelijk niet.
Je zult dus een scherm analoog moeten aansluiten, of anders een losse kaart erinsteken.
Terw_Dan heeft inderdaad gelijk, ik wist het niet helemaal zeker meer.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee