Toon posts:

nVidia: Too Fast For Us ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.glideunderground.com/articles/nvtffu/

Amen!

Precies zoals ik erover denk. Mensen die een gf3 aan willen schaffen doen er goed aan om dit een keer door te lezen.

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

toffe artikel :)
Daarom koop ik ook een Radeon (als ie leverbaar is :()

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Wat is het toch heerlijk dat we in en vrij land wonen, waarin de meeste westerse produkten vrij snel te koop zijn, hmmm I love it, ik moet er niet aan denken dat ik ergens in Mongolië op pruimtabak zat te kauwen, na het kopen van een nieuw paard;)

Verder vraag ik me wel eens af wanneer dat revieuwers eens verder kijken dan statische benchmarks, niet dat deze reviewer dat alleen doet, maar er zijn weer een aantal dingen weggelaten.

Er zijn een waslijst aan features die direct nuttig zijn, eindelijk FSAA op een speelbaar niveau, mag ik!

Het moraal zoals altijd is dat het een persoonlijke afweging wordt tussen onderlinge eisen wensen en kosten:)

Niet op voorraad.

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 16:21

brid

Onze excuses voor het ongemak

helemaal mee eens.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:48
Zo denk ik er ook over. Je moet zo'n kaartje pas kopen als de spellen er gebruik van maken. Tot dan is een Geforce 2 ook ruim goed genoeg. En tegen de tijd dat de spellen het ondersteuning is de Geforce 4 er al weer, en is dus de prijs van de Geforce 3 al weer gezakt. In het geval van videokaarten moet je volgens mij zeker niet het niewste van het nieuwste gaan kopen/

Verwijderd

@ DarkVater : ATI RADEON 64MB DDR VIVO ROELT*D*D*D:9~*D*D*D

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 23:14
Lach maar. Ik ga wel lekker zitten kwijlen over 3dmark2001 binnenkort met GF3.....>:)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:22
Kan je het niet liever "nVidia:Too Expensive For Us" noemen. Geefmij maar de Radeon II, als die prijs klopt die nu rond gaat.
Pagina: 1