Toon posts:

[iTunes Store] account zakelijk

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• rolex
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 24-09 11:53
Wij gaan binnenkort iPads bestellen. Eerst stuk of 10 daarna zullen er meer volgen.
Ik heb bijna alles al en maar ik kom niet zo veel tegen over zakelijk itunes store account.

Ik wil graag weten hoe de aankopen kan gedaan worden bij meerdere idevices. Ik neem aan dat ik niet voor elke idevices een apparte account moet aanmaken. Met een 'consument'-account kun je maar 1 keer een app kopen.

Kan iemand mij hierover informeren ?

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22-09 16:46
Misschien is het handig om hierover de Apple Helpdesk te bellen?

• Macchillie
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 19-02 10:25
Staat hier niks tussen?

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• MoietyMe
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 21-09 10:12

MoietyMe

zij/haar

Je kunt met een normaal iTunes Account applicaties op maximaal 5 apparaten installeren.

Eerlijk gezegd nog nooit gehoord van een standaardoplossing hiervoor. Ik denk dat je, zoals alex3305 zegt, het beste gewoon even met Apple kunt bellen.
Verkoop aan ondernemingen
Bent u ondernemer of een professionele gebruiker Apple van hardware of software, bezoek dan de Apple Store voor professionals of bel 0800 0200 589. Dit nummer is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 18.00 uur. De Apple Store voor professionals biedt een ruim assortiment aan diensten en financiële mogelijkheden.
Andere opties: Apple.com: Contact

• rolex
Ik heb ze gebeld. Je kunt met een iTunes Store account op max 5 computers gebruiken. Maar er zit geen limiet op de iDevices. Als we straks 50 iPads hebben hoeven we dus de apps maar één keer aan te schaffen heb ik me laten vertellen.

• BioHazard
  • Laatst online: 22:46
Hmmm is dat zo? Volgens mij was dat toch max 5 apparaten, maar kan me vergissen natuurlijk.

Ryzen 5600X-RTX3070 Gamebak // iPhone 11 Pro 256Gb // HP Elitebook 830 G7
2021 Ford Fiesta ST-Line MHEV // 2017 BMW R1200R

• MoietyMe
  • Laatst online: 21-09 10:12

MoietyMe

zij/haar

Als ik zo verder op het net lees klopt dat inderdaad. Een limiet van 5 computers/macs, maar geen limiet w.b.t. iPods, iPhone en iPads.

• rolex
^ Yep.
BioHazard schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:57:
Hmmm is dat zo? Volgens mij was dat toch max 5 apparaten, maar kan me vergissen natuurlijk.
Aanmelden op de idevices heeft geen limiet. Maar wel op computers in iTunes.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee