Toon posts:

Lacie network space 2 - Garantie afhandeling

Pagina: 1
Acties:

• TimDJ
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:33
Mijn Lacie Network Space begon na 2 maanden kuren te vertonen. Hij was niet mee benaderbaar en met veel moeite heb ik 'm weer compleet kunnen resetten.
Hij blijft echter af en toe raar doen en ik hoorde ook tikken uit het kastje komen. Tijd dus om contact op te nemen met de support van Lacie.

Nu kon ik en heb ik de Lacie schijf opgestuurd maar krijg ik het bericht terug dat ze na "grondige inspectie" er op uit zijn gekomen dat de schijf niet onder garantie valt aangezien de casing is beschadigd en bieden ze aan 'm te repareren voor € 69,99

Nu is de beschadiging slechts een aantal krasjes aan de onderkant waardoor op een stukje duidelijk de verf van het metalen rooster af is gekrast. Dat is echt alles. Verder is de schijf altijd goed behandeld.

Is het terecht dat Lacie de garantie weigert en heeft iemand suggesties hoe dit aan te pakken?

Freelance Drupal developer

• _the_crow_
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 20-09 17:42

_the_crow_

Rare vogel

Terug naar de winkel waar je het gekocht hebt? Sowieso is dat de beste stap altijd. Laat de winkel het maar oplossen. Geen idee wat die zeggen, maar probeer het gewoon? :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• TimDJ
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:33
Ik heb 'm online gekocht bij Chear maar zij verwijzen door naar de fabrikant als deze het accepteert.

Freelance Drupal developer

• _the_crow_
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 20-09 17:42

_the_crow_

Rare vogel

Het is vaker gebleken dat er een verschil is tussen de wettelijk gelijk hebben en gelijk krijgen. De winkelier mag je niet doorverwijzen naar de fabrikant. Je doet immers zaken met de (online) winkel. Hun probleem, niet de jouwe. :)

offtopic:
Sowieso zijn de garantievoorwaarden tergend qua taalgebruik: "Kortom: RTFM!" en "Let op: garantie is niet bedoeld voor een defect als gevolg van bijvoorbeeld een val, stoten of waterschade. Da’s gewoon een gevalletje ‘vette pech’ – ja, sorry hoor." :X

[Voor 38% gewijzigd door _the_crow_ op 06-10-2010 15:07]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee