Toon posts:

W7 printerdrivers installeren op Windows 2003 server

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• knowing
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 27-11-2013
Beste,

Heb al enige tijd op google gezocht, maar kan niet vinden waar ik de optie om een W7 printdriver install bij de server propeties kan toevoegen.. Heeft iemand enig idee of ik hier een fix of wat dan ook voor kan binnenhalen, of is hier een andere manier voor?

Printers and Faxes > Server propeties > Drivers > Add.. > W7 driver?

Alvast bedankt voor alle hulp! ;)

• ZeRoC00L
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
Al geprobeerd om di vanaf een Windows 7 client te doen ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• knowing
ZeRoC00L schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:27:
Al geprobeerd om di vanaf een Windows 7 client te doen ?
Nee nog niet, ga dit nu even proberen! Thx

• knowing
Helaas lost dit niet het probleem op.. Andere suggessties?

• knowing
Of een andere manier waarmee ik W7 printdrivers kan installeren op een W2K2 bak?

• Fonta
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15-09 13:29

Fonta

BuG Admin

Gaat het hier om x64 drivers?

BuG Community - Discord: discord.bug-community.com

• knowing
32bit

• sanfranjake
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat gaat er dan mis als je het vanaf een client probeert? En heb je al wat onderzoek gedaan, bijvoorbeeld door wat zoekmachines en documentatie te doorzoeken?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• knowing
sanfranjake schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:32:
Wat gaat er dan mis als je het vanaf een client probeert? En heb je al wat onderzoek gedaan, bijvoorbeeld door wat zoekmachines en documentatie te doorzoeken?
Ja ik heb de nodige research gedaan, maar niemand heeft er een duidelijk antwoord op, helaas.

Het gaat erom dat ik de server voorzie van deze print drivers, het gaat hier om een terminal server, zodat de gebruikers dus kunnen printen, ook als ze gebruik maken van een W7 bak.

• alt-92
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
Redirected printers van een Terminal Server (of RDS tegenwoordig) is wat anders dan 'gewoon' een printerdriver toevoegen op een server he..
Als je met wat andere zoektermen gaat spelen (met name de redirected printer) kun je wellicht wat meer van je gading vinden.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee