Toon posts:

CJ overleden, Eervolle vermelding FP waard?

Pagina: 1
Acties:

• Darkasantion
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 27-09 13:35
Helaas hebben wij allemaal vandaag te horen gekregen dat CJ gisteravond is overleden. Het leek mij wel gepast om tenminste een FP-melding aan hem te wijden, hij was(helaas was :() een zeer gewaardeerd iemand binnen GoT, al helemaal binnen V&B en zal ook zeker door iedereen gemist worden en daarom lijkt het mij en vele anderen wel gepast hem zo ook hier de laatste eer te bewijzen :)

Condolance topic is hier te vinden

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 08:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Iedereen leeft mee met de familie, vrienden en collega's van CJ. Ook wij zijn gisteren geïnformeerd over het trieste en onverwachte overlijden van CJ. CJ was zeker zeer gewaardeerd binnen de community en heeft zeker binnen V&B een eigen gezicht gekregen. Zonder afbreuk te willen doen aan wat hij voor ons heeft gedaan en hoe intens triest zijn overlijden is, is dit niet iets waar we op de FP aandacht aan besteden.

• remy007
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 26-09 17:19

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Toevallig dat ik er net aan zit te denken. Misschien is het wel iets voor Tweakers, om binnen de community een 'RIP' sectie te maken. Waarin we ook de reeds al overleden Tweakers kunnen herdenken. Vergelijk dit met het PartyFlock "Ter nagedachtenis" gedeelte.

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

• Firesphere
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 27-09 01:08

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hernoem het ATi/AMD topic naar het "CJ Topic". Nieuwelingen zullen leren wie CJ was, oude rotten in het vak zullen het wel weten te vinden.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee