Vanavond bij mijn schoonvader geweest en die heeft helaas ee

Pagina: 1
Acties:
  • 395 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald1985
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-10-2010
Hallo allemaal,

Vanavond bij ben ik bij mijn schoonvader geweest en die heeft helaas een probleem met zijn pc.
Wanneer je deze aanzet, gaan netjes alle fans draaien, en als ik het goed gehoord heb, ook de hdd.
Maar de 'piep' die je altijd met opstarten hoort komt niet.
Het enige wat je ziet gebeuren is dat het scherm even oplicht en het Acer logo in beeld komt, vervolgens valt het scherm weer uit op no-signal.
Hierbij gaat ook het rode lampje van de muis uit, en de lampjes van 't toetsenbord.
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? :wacko:

Ps:

De specificaties staan er niet bij omdat ik deze niet uit m'n hoofd weet, ben ze vergeten op te schrijven |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Nou het kan de monitor, moederboard, cpu, videokaart, voeding, geheugen etc. zijn, maar je begrijpt wel dat zonder specs dit niet te doen is en je eerst eens alle specs zal moeten schrijven. Alvorens die specs te schrijven is het gebruikelijk dat je eerst eens bij Hangen en Opstartproblemen troubleshooter kijkt. Lukt het daarna nog niet dan schrijf je wat je zoal ondernomen hebt en daarna kunnen tweakers je ook een beetje helpen maar nu is het in het luchtledige grijpen.

[ Voor 28% gewijzigd door Roel1966 op 06-10-2010 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit kan echt van alles zijn.
Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens stap voor stap door, op die manier kun je achterhalen waar het probleem nu precies zit, want daar is nu weinig over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald1985
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-10-2010
Bedankt voor de snelle reacties, had ondertussen even zitten speuren op internet en volgens mij ging het om deze pc.

http://support.acer.com/acerpanam/desktop/2009/acer/aspire/AspireR3610/AspireR3610sp2.shtml

Zal in ieder geval de troubleshooter stap voor stap door gaan nemen, het probleem zit er nu een weekje of 2 in. Maar sinds vandaag kan je echt niet meer in windows komen.
Terwijl als de pc eenmaal draaide werkte deze perfect, zonder enig probleem.

Helaas was het zusje van mijn vriendin wat minder geduldig met opstarten en heeft wat te hard op de aan/uit knop zitten drukken.
Deze blijft hangen, zodra je nu de stekker van de pc in het stopcontact doet gaat deze gelijk aan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wij hebben geen glazen bol :o

Zonder volledige specs (niet een link...) en de info die je uit Hangen en Opstartproblemen troubleshooter kunt halen kunnen wij in het geheel niet raden wat hier aan de hand is.

Begin dus eens met info te verzamelen en zelf dingen te proberen. Als je er niet uitkomt mag je rustig een topic openen, maar doe dat graag op de juiste plek (exact welke dat is vind je met de troubleshooter, maar waarschijnlijk wordt het PMG), met een goede, informatieve topictitel, en met genoeg info dat wij je ook kunnen helpen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.