Goededag!
Ik ben de bezitter van een HP pavillion DV5-1010ed
Dit zijn de specs:
DV5-1010ed features:
* 1,9 GHz Athlon64 X2 QL-60 processor
* 3 GB werkgeheugen
* 320 GB harde schijf
* ATI Radeon HD 3450-videokaart met 256 MB geheugen
Nu heeft Starcraft II als minimum requirements
* Windows® XP/Windows Vista®/Windows® 7 (Updated with the latest Service Packs) with DirectX® 9.0c
* 2.6 GHz Pentium® IV or equivalent AMD Athlon® processor
* 128 MB PCIe NVIDIA® GeForce® 6600 GT or ATI Radeon® 9800 PRO video card or better
* 12 GB available HD space
* 1 GB RAM (1.5 GB required for Windows Vista®/Windows® 7 users)
* DVD-ROM drive
* Broadband Internet connection
* 1024X720 minimum display resolution
Nu is op zich alles volgens mij wel ok, maar ik snap het hele processor gebeuren niet. Minimum requirements is 2.6 Ghz. Mijn processor is 1.9, maar het is een Dual Core volgens mij (daar staat die X2 voor toch?). Betekent dat dan dat ik het spel zou moeten kunnen draaien?
Sorry voor de waarschijnlijk iets domme vraag, maar ik krijg het antwoord niet gevonden met google.
Heel erg bedankt alvast!
Ik ben de bezitter van een HP pavillion DV5-1010ed
Dit zijn de specs:
DV5-1010ed features:
* 1,9 GHz Athlon64 X2 QL-60 processor
* 3 GB werkgeheugen
* 320 GB harde schijf
* ATI Radeon HD 3450-videokaart met 256 MB geheugen
Nu heeft Starcraft II als minimum requirements
* Windows® XP/Windows Vista®/Windows® 7 (Updated with the latest Service Packs) with DirectX® 9.0c
* 2.6 GHz Pentium® IV or equivalent AMD Athlon® processor
* 128 MB PCIe NVIDIA® GeForce® 6600 GT or ATI Radeon® 9800 PRO video card or better
* 12 GB available HD space
* 1 GB RAM (1.5 GB required for Windows Vista®/Windows® 7 users)
* DVD-ROM drive
* Broadband Internet connection
* 1024X720 minimum display resolution
Nu is op zich alles volgens mij wel ok, maar ik snap het hele processor gebeuren niet. Minimum requirements is 2.6 Ghz. Mijn processor is 1.9, maar het is een Dual Core volgens mij (daar staat die X2 voor toch?). Betekent dat dan dat ik het spel zou moeten kunnen draaien?
Sorry voor de waarschijnlijk iets domme vraag, maar ik krijg het antwoord niet gevonden met google.
Heel erg bedankt alvast!